news08.net/ads.txt

אביבית בר זוהר: “רחמים מלול תתכונן, אני מגיעה”

כוכבת הריאליטי הכי גדולה שהייתה כאן בעשור האחרון (ובעיקר היא משלנו!!!), אביבית בר זוהר חוזרת היום (שני) באופן רשמי לרחובות, זאת כחודשיים לאחר שאביה משה זריבי הלך לעולמו.

בר זוהר שעוברת לפנטהאוז מפואר במרכז העיר, שיתפה לפני זמן קצר  את 347,000 גולשיה בסטורי ואמרה: “זה שינוי מטורף, אני מאוד מאוד מתרגשת. מגיל 20 לא גרתי עם אמא. בגיל 20 עזבתי את הבית כשהשתחררתי מהצבא וכבר גרתי לבד. אני מתרגשת באמת. רחובות זו עיר הולדתי, בה גם זכיתי במקום השני בתואר מלכת החן של רחובות. יאללה מדינת ישראל, רחובות, רחמים מלול ראש העיר אני מגיעה, איזה ריגושים”.

צפו בוידיאו:

לפני כשבועיים אמרה: “באמצע החוזה אני קמה ועוזבת את הדירה בתל אביב – עם הבריכה והגקוזי ואני עושה את זה כי הדבר שהכי חשוב לי בעולם זה המשפחה שלי, והכי חשוב לי בעולם זו אמא שלי. אבא משה נפטר לפני חודש וחצי וכרגע אמא שלי – לאחר 55 שנות נישואים של אהבה ותמיכה ועזרה, ואני מאחלת לעצמי ולכולנו אהבה אמיתית כזאת – לבד ברחובות. אני לוקחת לי ולאמא פנטהאוז גדול ברחובות, שיהיה לנו בכייף. אני לא רוצה שאמא שלי תהיה לבד, ממש לא ואני חושבת שאוי ואבוי אם לא הייתי עושה את זה ומשאירה אותה בלילות לבד. פשוט לא הצלחתי לישון בלילות, המוח לא נותן לישון כשאני יודעת שאמא שלי ישנה לבד בלילות, לא מתאים לי!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן