news08.net/ads.txt

אביבית בר זוהר שיתפה בדמעות: “מדינת ישראל, אתם לא מבינים מה אני עוברת, הלב שלי נשרף. לאנשים אין כסף לעבור את החג”

אביבית בר זוהר – תושבת רחובות והמנטורית של עשרות אלפי נשים וגברים בישראל, נדהמה לגלות כמה משפחות מיעוטות יכולות, נמצאות ערב החג עם מקרר ריק. לכבוד השנה החדשה החליטה בר זוהר לעשות מעשה טוב ולפנות באינסטגרם למשפחות הזקוקות לסיוע של תלושי מזון בגובה 50 אלף שקלים שגייסה מחברים נדיבים. מאות פנו אליה והיא לא הצליחה לעצור את עצמה מלהביע דעתה על העוני הקיים בישראל – עד כדי דמעות.

“אני רוצה להבין איך במדינת ישראל יש כל כך הרבה אנשים בלי אוכל בחג? אני רוצה להבין איך כל כך הרבה אנשים, צריכים לנתק להם את החשמל? למה אף אחד לא עוזר? למה אין איזושהי עמותה? מישהו בממשלה שיהיה אחראי רק לזה”, אמרה בדמעות. “מדינת ישראל, אתם לא מבינים מה אני עוברת, הלב שלי נשרף. אנשים אין להם כסף לעבור את החג. אין להם מטרנות, אין להם כלום. למה אף אחד לא מרים את הכפפה ועושה איזשהו שינוי במדינה? למה אתה יכול ללכת לאכול בשקט בשולחן החג ולהם אין עגבניה במקרר? אין פה צדק! אם אף אחד לא יעשה את השינוי, אז אני אעשה את השינוי. מישהו חייב לעשות פה בלאגן, כי לא הגיוני שלאנשים אין אוכל בחג וצריכים לשבת בחושך ובחום כי אין להם כסף לחשמל ומזגן, זה פשוט לא פייר. וזה לא פייר וכדאי שמישהו יקשיב לסטורי הזה כי נמאס לי כבר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן