news08.net/ads.txt

אביו של בניהו נגטו נפרד: “מדוע נפטר ילד רך וטהור, ילד שלא טעם טעם של חטא?”

בניהו נגטו למד בכיתה ו’ בבית-הספר ‘נועם’ ביבנה והתגורר ברחוב השחף.  ביום ראשון האחרון הוא נמצא מחוסר הכרה בבית ביבנה ומצבו הוגדר קריטי. חובשים ופראמדיקים של מד״א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה וכאשר חזר הדופק פינו את הילד לבית החולים קפלן.

אביו ספד לו: “בניהו נגטו היה ילד טהור ילד יפה בפנימיות ובחיצוניות. איך אפשר לנחם הורים שמביאים לקבורה בפתאומיות את בנם הבכור?  מדוע נפטר ילד רך וטהור, ילד שלא טעם טעם של חטא? אם ננסה לחפש שאלות על דרכי הנהגה של בורא עולם, לא נוכל להבין את הצדק האלוקי. בתקופה קשה זאת שעם ישראל שרוי במגפה נוראית. בשבוע שחל בו ט’ באב, אבל לאומי לעם ישראל, חורבן בית המקדש וגלות עם ישראל  מארצו.  דווקא השבוע בחר בורא עולם לקחת את בניהו הבן הבכור של גדי ויססט. התורה מצווה אותנו “קדש לי כל בכור”. להביא את הבן הבכור.
גדי ויססט יקרים, קשה מאוד להביא לקבורה את הבן הבכור, ילד יפה, טהור, ילד רך ותמים, שלם בגופו ובנפשו, ילד צדיק שלא טעם טעם של חטא.  שכל כך אהבתם והייתם גאים בו, אין מילים שיכולים לנחם. בהלוויה הרגשנו וחשנו את הצער הגדול, לא הייתה עין שלא הזילה דמעה. זהו צער גדול והניסיון גדול וקשה שהייתם צרכים להתמודד עם האובדן, ועוד תצטרכו להתמודד איתו לעוד שנים רבות.  נתפלל שההקרבה הזאת תהיה כפרה ומליץ יושר לעם ישראל.
הקב”ה יגיד די לצרותכם ויתן לכם כוחות להתמודד עם האובד הקשה כתוב בספר בראשית: “וְהֶבֶל הֵבִיא גַם-הוּא מִבְּכֹרוֹת צֹאנוֹ, וּמֵחֶלְבֵהֶן; וַיִּשַׁע יְהוָה, אֶל-הֶבֶל וְאֶל-מִנְחָתוֹ” הנה גם אתם הבאתם את בנכם הבכור לבורא עולם. אתם יכולים לבוא בדרישה לבורא עולם, לקחת מאיתנו את הדבר הכי יקר לנו, אנא תסלח לעם ישראל, תגאל אותנו גאולה שלמה ותבני בית מקדשנו ותשלח משיח צדקנו במהירה, אמן. יהי רצון שיהיו הדברים לעילוי נשמתו של הילד בניהו נגטו ז”ל, שנלקח לשמי מעלה בפתאומיות ביום ז’ במנחם אב תש”פ”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן