בשבועות האחרונים עבר סניף בני עקיבא מרכז שיפוץ מסיבי, במסגרתו נצבע הסניף מחדש והוחלפו מערכות החשמל והתאורה. עלויות השיפוץ מוערכות בלמעלה מ-100,000 שקלים.

כ-400 חניכות וחניכים מכל רחבי העיר משתתפים בפעילות סניף מרכז, שעבר שיפוץ גדול בשבועות האחרונים. אתמול הגיעו ראש העיר רחמים מלול, מ"מ ומחזיק תיק החינוך זהר בלום וסגן ראש העיר ויו"ר רשת חוויות, אמיתי כהן המחזיק תיק תנועות הנוער הדתיות – שהובילו יחד את שיפוץ הסניף – להתרשם מהסניף המשופץ שם נפגשו עם הקומונרית הסניף, תמר קורינאלדי ובירכו את החניכים על המתחם המחודש.
"לתנועות הנוער יש תפקיד חשוב בחינוך בני הנוער בעיר לערכים ולהתנדבות", אמר רחמים מלול, נמשיך לתמוך ולקדם את פעילות תנועות הנוער בעיר". זהר בלום: "מחלקת הנוער באגף החינוך פועלת כדי להעניק לכלל תנועות הנוער בעיר מעטפת נכונה לפעילות מגוונת בכל ימות השנה, נמשיך לקדם ולתמוך בתנועות הנוער שלנו בעיר".
אמיתי כהן הוסיף: אנחנו שמחים להמשיך לדאוג לחניכים ולפעילות תנועות הנוער בעיר. אני מקווה שתהנו מהמתחם המשופץ ותשמרו עליו, הוא בשבילכם ולמענכם. תודה לראש העיר רחמים מלול ולמ"מ ראש העיר מחזיק תיק החינוך זהר בלום, לקומונרית תמר על כל עבודתה והשקעתה בסניף, להורי הסניף האכפתיים ולאגף הנוער בניהולו של אבי יוספי שמלווה את התנועות."
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










