אוניברסיטת בן גוריון העניקה תוארי דוקטור: 226 רופאות ורופאים חדשים 

אחת הרופאות שקיבלה את התואר היא ד”ר אליי חוגג גולן, מניצולות טבח ה-7 באוקטובר.
אוניברסיטת בן-גוריון העניקה תוארי דוקטור לבוגרי בית הספר לרפואה על שם ג’ויס וארווינג גולדמן.
דיקנית הפקולטה למדעי הבריאות, פרופ’ רלי הרשקוביץ: “התקופה שבה אנו נמצאים מדגישה ביתר שאת את חשיבות מקצוע הרפואה, ואת הצורך באנשי מקצוע מיומנים ומסורים”
226 רופאים חדשים, בוגרי בית הספר לרפואה של אוניברסיטת בן-גוריון, הצטרפו בימים אלה למערך הרפואה של מדינת ישראל. ד”ר אליי חוגג גולן, מניצולות טבח ה-7 באוקטובר, הייתה אחת ממקבלות התואר.
ד”ר אליי חוגג גולן מקבלת את התואר מידי דיקנית הפקולטה למדעי הבריאות, פרופ’ רלי הרשקוביץ, ומנהל בית הספר לרפואה פרופ’ רועי קסוס. קרדיט צילום: דני מכליס
בשבת הארורה ההיא, מחבלי חמאס שרפו את ביתה של אליי חוגג בכפר עזה, והיא נמלטה דרך החלון יחד עם בעלה ובתם התינוקת. שלושתם מצאו מסתור בתחומי הקיבוץ, כשבכל אותה עת התמודדה אליי עם כוויות קשות בכל חלקי גופה. מסוק פינה אותה לבית החולים, שם איבדה את הכרתה. במשך 53 ימים נלחמה על חייה, כשהיא מורדמת ומונשמת. אליי התאוששה ותהליך השיקום שלה הגיע לשיאו בטקס קבלת התואר, שהשקיעה כה רבות למען השגתו.
עיניהם של הנוכחים בכיכר קרייטמן לא נותרו יבשות כשד”ר חוגג גולן שחזרה את סיפורה: “כשהתעוררתי מהתרדמת, הבנתי עד כמה חבריי ללימודים דאגו לי וסייעו למשפחתי לאורך כל התקופה הזאת. הנוכחים כאן הם עדות חיה לעוצמה שלנו, למארג האנושי הייחודי שנוצר כאן ומבוסס על ערבות הדדית ועל ערך אחד משותף לכולנו – בחירת החיים”. בקול סדוק מהתרגשות הוסיפה הרופאה האמיצה: “אני עומדת כאן היום בשם האהבה למדינה שלי, בשם הארץ הזו, המורכבת מתרבויות ולאומים שונים שהתקיימו יחד שנים ועוד עתידים להתקיים. הפקולטה שלנו היא מיקרוקוסמוס של החלום שלי, של התקווה לחיים בשלום, בדו שיח, בשותפות של חיים, למרות חילוקי הדעות”.
פרופ’ רלי הרשקוביץ, דיקנית הפקולטה למדעי הבריאות, פנתה לבוגרים ואמרה: “אתם יוצאים לעולם הרפואה, נושאים עימכם את רוח באר שבע. רוח של אהבת האדם, שמירת כבודו, מסירות לחולה ולמשפחתו, מחויבות לקהילה ולחברה, ושאיפה למצוינות אישית ואנושית”.בהתייחסה לאתגרים הניצבים לפני הרופאים והרופאות בצל המלחמה, הוסיפה פרופ’ הרשקוביץ: “התקופה שבה אנו נמצאים מדגישה ביתר שאת את חשיבות מקצוע הרפואה, ואת הצורך באנשי מקצוע מיומנים ומסורים”.
לצד רגעי האושר שליוו את הבוגרים ובני משפחותיהם ביום חגם, ניתנה תשומת לב מיוחדת לנושא החטופים. על הבמה הונח כיסא ריק והבוגרים ענדו את סיכת החטופים; חלקם אף בחרו להצמיד את תמונותיהם לגב חולצתם במהלך הטקס.
◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חינוך ואקדמיה  לחצו כאן
◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – בריאות ורפואה  לחצו כאן

קבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דני מכליס

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן