news08.net/ads.txt

אורחת הכבוד באירוע השיא למועצות הנוער: הכתבת דפנה ליאל

בשבוע שעבר התקיים בעירונוער אירוע שיא מטעם מועצת התלמידים העירונית בהשתתפות כ-200 בני נוער מבתי הספר השונים בעיר.

אירוע השיא מרכז את כלל המועצות הבית ספריות שהנן חלק מתוכנית המנהיגות בעירונוער,  ועומדים בקשר עם המועצה במסגרת העירונוער. במהלך האירוע התקיימה הרצאה של הכתבת הבכירה דפנה ליאל, כתבת הכנסת של ערוץ 12. 

ליאל, שבעברה כיהנה כיושבת ראש מועצת התלמידים הארצית, העבירה הרצאה בנושא מנהיגות והכוח של מועצת התלמידים, בנוסף נחשפו בני הנוער במהלך היום לפעילותה של המועצה בשנים האחרונות והכירו את בעלי התפקידים השונים במועצה.

בני הנוער נהנו מיום מרתק ומעשיר, מתוך כוונה שפעילות מועצת הנוער תהיה פעילה ומשפיעה למען בני הנוער בעיר. באירוע נכחו מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן, מנהלת מחלקת בתי ספר על יסודיים, רחל בן יצחק, ומפקחות משרד החינוך רווית חכמו חדד ושרה אילת, מנהלי בתי ספר, רכזות חברתיות ועוד.

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך: “גדולתה של מערכת החינוך ברחובות היא ביכולתה להעניק מענה לכל הצרכים, הן בחינוך הפורמלי והן בחינוך הלא- פורמלי. העצמת בני הנוער חשובה לא פחות מחינוכם להישגים ולימוד תחומי דעת”.

אבי יוספי, מנהל מחלקת הנוער: “יום זה הנו משמעותי וחשוב בעבודתנו בתחום מנהיגות הנוער העירונית, תחום שבו רחובות מובילה ברמה הארצית וזוכה כל שנה בפרסים מטעם משרד החינוך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן