news08.net/ads.txt

אורח מיוחד הבוקר בלשכת ראש העיר: הנער שעבר אלימות קשה

ראש העיר, רחמים מלול, הזמין אתמול את הנער שעבר אלימות קשה לפגישה מיוחדת. הבוקר הגיע הנער, יחד עם אימו, ללשכת ראש העיר. לפגישה הצטרפו מ”מ רה״ע, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום וסגן רה״ע עו״ד יניב מרקוביץ׳.

ראש העיר, רחמים מלול דרש בשלומו, והנער ואימו סיפרו על תחושותיהם. ראש העיר הביע את תמיכתו בנער, והציע את עזרתו וסיוע מטעם העירייה בכל דבר ועניין. מ״מ רה״ע זוהר בלום סיפר על הטיפול באירוע מטעם הגורמים הרלוונטיים בעיריית רחובות עוד בטרם פרסום הסרטון.
ראש העיר, רחמים מלול: הסרטון שהופץ בתחילת השבוע זעזע מדינה שלימה. הבוקר התרגשתי לפגוש נער צעיר, רגיש ותמים שנקלע לסיטואציה בלתי אפשרית. גורמי העירייה הרלוונטיים מטפלים באירוע עוד טרם פרסום הסרטון, ואני מברך על הטיפול המהיר של משטרת ישראל בחקירת העניין. לא נעבור לסדר היום אחרי מקרים כאלה, ואני דורשים לטפל בהם בחומרה. הסברתי למשפחה כי הם לא לבד. נמשיך ללוות את המשפחה ואת הנער היקר, נסייע בכל הנדרש ונעמוד לצידם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן