news08.net/ads.txt

אור מרחבי, תלמידת תיכון דרכא ע”ש מנחם בגין בגדרה תשתתף בתערוכת הציורים “שונים ביחד”

תערוכת הציורים “שונים ביחד” תתקיים בנמל יפו בפעם החמישית. בין המשתתפים: אור מרחבי, מתיכון דרכא ע”ש מנחם בגין בגדרה.

“שונים ביחד” הוא פרויקט חינוכי-אומנותי שמטרתו להנחיל ערכים של שוויון, סובלנות, הכרת האחר וקיום משותף. כעת, עם סיומו של הפרויקט בפעם החמישית, תפתח בנמל יפו תערוכה המציגה כ-20 ציורים וצילומים של ילדים ובני נוער, וביניהם אור מרחבי מתיכון דרכא ע”ש מנחם בגין בגדרה, שהשתתפה בפרויקט. סך הילדים שהשתתפו בפרויקט כ-800 תלמידי כיתות ב’-י”ב מכל רחבי הארץ.

את העבודות שיוצגו בתערוכה בחרה ועדת אוצרים בה חברים אנשי אומנות, רוח וחינוך וביניהם זאב אנגלמאיר שגם יקח חלק בסדנת יצירה שתערך במסגרת התערוכה. בראש ועדת האוצרים עומדת ד”ר עדנה בר-רומי פרלמן. בבתי הספר שלקחו חלק בפרויקט “שונים ביחד”, התקיימו שיעורים ומפגשים בנושא קבלת האחר, סובלנות וחיים משותפים. את המפגשים הנחו מורים מטעם בית דניאל או צוות המורים של בית הספר.

מאיר אזרי, מנכ”ל מרכזי דניאל ומיוזמי התערוכה: “אפשר היה לחשוב או לקוות שהתערוכה תהיה מיותרת, לצערנו הפלגים והשסעים מתרבים ואיתם הגזענות ומחייבים לעשות הכל כדי שיגדל פה דור שרואה את המשותף בבני האדם”.

התערוכה “שונים ביחד” תוצג במרכז נא לגעת ביפו, הפתיחה ב-18.6 בשעה 17:00. נעילת התערוכה ב-18.7. לפרטים נוספים אודות הפרויקט: http://shonim-beyahad.org.il/

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן