news08.net/ads.txt

אושר סופית: תוספת של 400 יחידות דיור בשכונת פרדס שניר

אמש אושרה בוועדה המקומית לתכנון ובנייה הסדרת תכניות מספר 3 ו-6 בשכונת פרדס שניר ובהן הסדרת 1800 יחידות דיור קיימות ותוספת של 400 יחידות דיור חדשות. האישור המיוחל מגיע לאחר שנים רבות של בקשות מתושבי השכונה. 
שכונת פרדס שניר מוסדרת באמצעות תכנית לד/1300 והיא מחולקת ל-6 תכניות משנה. תכנית מספר 4 אושרה לאחרונה ותכנית מספר 5 אושרה כבר לפני מספר שנים. בקרוב יחל התכנון על 2 התכניות האחרונות מספרים 1 ו-2 ובכך יושלם פרויקט ההסדרה הגדול על שטח של 1200 דונם ובו 3000 יחידות דיור קיימות ועוד 1000 חדשות.
ראש עיריית לוד, יאיר רביבו: “צר לנו כי חברי המועצה מסיעת “אלנידא” ממשיכים בחרם הילדותי, ופוגעים בדברים החשובים גם לציבור שולחיהם. ואולם, מסתבר שלציבור הערבי יש כתובת אמיתית בעירייה בראשותי. שנים של עבודה קשה מגיעות כעת לקו הגמר ותוך מספר חודשים יוכלו תושבי שכונת פרדס שניר להגיש את ביתם להיתר בנייה, לשלם אגרות והיטלים כחוק ולקבל היתרי בנייה היסטוריים ועימם תשתיות מודרניות ובפרט שעוני חשמל. אין לי ספק שהסדרת הבנייה תפסיק את הבנייה הבלתי חוקית, תאפשר איכות חיים לתושבי השכונה ובפרט לנוער ולילדים, ובכך תרחיק אותם ממעגל האלימות והפשיעה ותקרב אותם להשכלה גבוהה, תעסוקה נאותה והגברת הזהות החיובית עם מדינת ישראל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן