אזהרה: קמפיין מיסונרי נרחב ביישובי הדרום

ביום השבעת הממשלה החל קמפיין מיסיונרי נוצרי נרחב ביישובי הדרום, יד לאחים שיגר אזהרה

ביום השבעת הממשלה קמפיין מיסיונרי נוצרי נרחב ביישובי הדרום, יד לאחים שיגר אזהרה | פניות שהגיעו ביומיים האחרונים לארגון יד לאחים הנאבק בכתות המיסיון הנוצרי, מעלות כי בימים אלו החל בכל אזור הדרום קמפיין מיסיונרי נרחב.

במסגרת זו הגיעו למוקד החירום של הארגון עשרות פניות מתושבים המתגוררים בערים נתיבות, באר שבע, אופקים, דימונה, ירוחם וקרית מלאכי. לפי הפניות מיסיונרים ישראלים, מלווים במיסיונרים קוריאנים מסתובבים בשכונות רבות תוך שהם מחלקים פליירים של הכת ומנסים לשכנע עוברים ושבים להתנצר.

בחלק מהמקרים, המיסיונרים מסתובבים עם טאבלטים שאיתם הם מבקשים להראות לעוברים ולשבים סרטוני תדמית שלהם תוך שהם מנצלים זאת ליצור פרטים עם אזרחים תמימים ולהוסיף את שמותיהם ופרטיהם למאגר המידע של הכת.

ביד לאחים אומרים בתגובה כי “מתנדבי הארגון הפרוסים בכל רחבי הארץ וממתינים לטיפול בפניות מעין אלו, עושים מאמצים כבירים למגר את התופעה, הגיעו לכל מקום בו פעלו המיסיונרים ומנעו את המשך פעילותם”.

בארגון מבקשים את עזרת הציבור וקוראים לו לפנות למוקד החירום ולדווח על כל פעילות מיסיונרית. “אנו מפצירים בציבור לפקוח את העיניים ולחייג למוקד החירום שלנו שמספרו 9234* בכל פעם שתפגשו בפעילות המיסיונרית”.

בתוך כך נציין כי הפעילות המיסיונרית בארץ היא מהגבוהות בעולם. המיסיונרים מפנים מרץ רב להעברת יהודים דווקא לדת הנוצרית, ורואים בכך הישג מיוחד. המערך המיסיונרי בארץ מבוסס בעיקר על כמה כתות נוצריות גדולות, ועוד עשרות כתות קטנות. המניע העומד מאחורי הפעילות המיסיונרית הוא אידיאולוגי. אמונתם גורסת כי ככל שיהודים רבים יותר יתנצרו, כך יתקרב מועד התגלותו של ישו הנוצרי כמשיח והם רואים בהכנסת כמה שיותר אנשים חדשים לדתם ייעוד חיים. פעילות שנעשית מתוך להט אידיאולוגי ולמען מטרה נעלה כביכול, מסוכנת פי כמה. זיכרו: כל עזרה מטעם ארגון מיסיונרי, תמימה ככל שתהיה, מובילה לדבר אחד – הצטרפות לנצרות. אנחנו רואים בהצלת נפשות יהודיות מהנצרות מטרה קדושה ועליונה. זו הסיבה העיקרית המניעה את פעילות “יד לאחים” מול המיסיון ופעיליו.

צילום: דוברות יד לאחים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן