לפני דקות ספורות (חמישי) אזעקות צבע אדום נשמעו באשדוד, בגן יבנה וב-בית עזרא, ניצן, שדה עוזיהו, שתולים, גן הדרום ויישובי עוטף עזה. הנפילה – באזור הדיונות של אשדוד ולכן נשמעו בומים עזים.

מעיריית אשדוד נמסר: יירוטים, ללא נפגעים, ללא נזקים, ללא נפילות.
מהמועצה המקומית גן יבנה נמסר: מטח טילים לעבר גן יבנה, כל הטילים יורטו. אין נפגעים ואין נפילות. שיהיה יום טוב ושקט.
שימרו על עצמכם: ובכל עת בה נשמעת אזעקת צבע אדום היכנסו למרחב מוגן!
◼️ אשדוד בווטסאפ לחצו כאן
◼️ גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן
◼️ קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









