news08.net/ads.txt

אזעקות נשמעו ברחובות, יבנה וגדרה: פגיעה ישירה באשקלון, בן 6 נהרג ופצועה קשה

אחר שחמאס איים להרחיב את טווח הירי לאיזורים נוספים בארץ, באיזור חיפה ובאילת החליטו הערב (רביעי) לפתוח מקלטים. סמוך לשעה 19:20 שוגרו מטחים כבדים של רקטות לעבר גוש דן, בגן יבנה, גדרה, יבנה ושאר יישובי השפלה והדרום. לאחר השיגורים, זוהתה פגיעה ישירה בבית באשקלון – נגרם נזק רב למבנה, אך ללא נפגעים בגוף. ילד כבן 6 נהרג כתוצאה מפגיעה ישירה במבנה מגורים בשדרות. כמו כן: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע לפצועה קשה ולשלושה נפגעים בינוני וקל . יעקב ישראל בר יוחאי סגן ראש סניף איחוד הצלה בשדרות מדווח מהזירה: “הגענו למקום יחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ של איחוד הצלה ונתקלנו בילד שנפצע אנושות ובאשה שנפצעה קשה. למרבה הצער נקבע מותו של הילד עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן הענקנו סיוע למספר נפגעים נוספים שסבלו מחבלות ופציעות הדף”.

צילום: אלדד עובדיה

בצה”ל לא שוללים כניסה קרקעית לעזה – אם יהיה בכך צורך. לאחר שכ-1,200 רקטות שוגרו לישראל, הקבינט המדיני-ביטחוני מתכנס בשעה זו לדיון מיוחד במטרה להחליט אם להרחיב את המבצע. צה”ל תקף בניין רב קומות נוסף ברצועת עזה וחוליית משגרי נ”ט של הג’יהאד האיסלמי. במקביל אומר גורם בכיר בחמאס: מוכנים להפסקת אש בתנאי שתהיה הדדית.

צילום: אלדד עובדיה

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן