news08.net/ads.txt

אחרי הפריימריז – נותרו המחמאות: את המקום הראשון בארץ קטף יולי אדלשטיין שזכה לתמיכה הגדולה ביותר ברחובות. מנהל המטה, גיא צור: “זו גאווה גדולה”

ימים ספורים לאחר שנודעו תוצאות הפריימריז, אפשר גם להכתיר כתרים ולשבח את מי שעשה את העבודה מאחורי הקלעים של האיש מספר אחת בליכוד, יולי אדלשטיין.

אדלשטיין זכה למירב הקולות בקרב הבוחרים, בסך הכל 37,524 מתפקדים שהעניקו לו תמיכה. בין כל המטות, היה זה המטה ברחובות, אותו ניהל חבר המועצה גיא צור אשר ריכז את כל ענייניו של אדלשטיין ברחובות (והיה שותף לקמפיין גם מתן דיל), בו זכה אדלשטיין למירב הקולות בין כל הקלפיות כולל תמיכתו של ראש העיר, רחמים מלול – בסך הכל: 770 קולות. אגב, זוהי הפעם השנייה שצור מנהל את המטה של אדלשטיין, וגם הפעם השנייה שאדלשטיין מוביל את הטבלה. מה זה אומר? המשוואה פשוטה..

גיא צור מצטנע: “בסך הכל עשינו את העבודה”, הוא אומר הבוקר (שני), “עם זאת, שוב הוכח, כבר הפעם השנייה ברציפות, שאחדות ושיתוף פעולה באופן מלא מביאים לתוצאות ולמקום הראשון. עבורי זו גאווה גדולה ואני שמח להיות האיש שמוביל את הפעילות הזו בשנית. כעת פנינו לבחירות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן