news08.net/ads.txt

אחרי חודשיים ללא פרנסה: מסעדן נקנס בגלל שולחן – “רק בישראל”

שי וחן, בעלי מסעדת “ברבריני” באשדוד שעבדו בשיטת טייק אווי, נקנסו על ידי העירייה בגלל שני שולחנות פיקניק שהוצבו מחוץ לשטח המסעדה. “הגיע פקח של העירייה והביא דוח אחרי שאיים על בעלי שי. שיכין 5000 ש”ח”.

 

כמו כמעט כל המסעדות ובתי הקפה בישראל, גם המסעדה האיטלקית “ברבריני” שבאשדוד הייתה סגורה במשך כחודשיים בגלל וירוס הקורונה. בימים האחרונים, עם ההקלות והכניסה לשגרת הקורונה, נפתח המקום לראשונה לטייק אווי. אלא שימים בודדים לאחר הפתיחה המחודשת נקנס בעל העסק ב-730 ש”ח. הסיבה: שני שולחנות שהונחו לצד הכניסה לבית העסק.

בפוסט זועם כתבה חן בעלת העסק “730 ש”ח. הגיע פקח של עיריית אשדוד והביא דוח אחרי שאיים על בעלי שי. שיכין 5000 ש”ח. כל זה מכיוון שהיו בחוץ חבית ושני קק”לים ואנשים ישבו לאכול שם את האוכל בטייק אווי שלהם. חודשיים המקום היה סגור אבל היום 730 שח. אשדוד, רק בישראל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן