איטל בציר אלשיך: ״הצביעו לנשים שהובילו את המחאה ברחובות ונמצאות במקום סופר ריאלי – שהקול שלכם לא יילך לפח״

ח״מ איטל בציר אלשיך העומדת בראש רשימת ״רחובות חופשית ומאוחדת״ קוראת לציבור שלא לבזבז את הקול על מועמדים ברשימות למועצה שנמצאים במקום לא ריאלי – ולצאת להצביע עבור נשים ברשימה שלה :מגי סלע וגר וירדן מן שנמצאות במקום שלישי וחמישי

ח״מ אלשיך קוראת: ״בואו להצביע למועצה למען נשים שהובילו את המחאה בעיר ושנמצאות במקום סופר ריאלי. כדי שהקול שלכם.ן לא יילך לפח״

מחר תתקיימנה בחירות לראשות העיר רחובות ולמועצה וח״מ איטל בציר אלשיך העומדת בראש רשימת ״רחובות חופשית ומאוחדת״ קוראת לציבור שלא לבזבז את הקול על מועמדים ברשימות למועצה שנמצאים במקום לא ריאלי (עפ״י סקרים לרשימה הכי גדולה עד 5 מנדטים) ולצאת להצביע עבור נשים ברשימה שלה :מגי סלע וגר וירדן מן שנמצאות במקום שלישי וחמישי.

״זאת הדרך לחזק את הרשימה שלנו שתמשיך להוביל את המחנה ולהיות פורצת דרך כפי שהיינו עד עכשיו למען עיר חופשית עם תחבורה בסופ״ש, למען מינהל תקין, סביבה, תרבות ולמען אזרחים ותיקים״.

לדברי ח״מ אלשיך: ״אנחנו נהיה שם כשראש עיר יצטרך אומץ לב, גב איתן ותמיכה להעביר החלטות מורכבות וליברליות. אנחנו נהיה שם עם כל הרשימה של רחובות חופשית ומאוחדת מתוך אחריות להוביל את המחנה הליברלי״.

שוקי קרומר , חבר מועצה ומנכ״ל היכל התרבות לשעבר שבכוונתו להחזיק תיק תרבות וותיקים: ״נקדם ונפתח עוד מוסדות תרבות לרבות הקמת מרכז מוזיקה ומחול, אמפיתיאטרון , מוזיאונים ופסטיבלים בינלאומיים . נקדם תכנית אב לאזרחים ותיקים״.

ברשימה של המועמדים נמצאת גם הפעילה החברתית ומובילות המחאה בעיר -מגי סלע וגר (מקום 3) , אמא לילדים בעלי צרכים מיוחדים מבטיחה לפעול מתוך המועצה למען אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים ולהיות הקול של המשפחות המיוחדות.

ח״מ אלשיך מסכמת: ״אחרי חמש שנים של עשייה בהתנדבות למען התושבים.ות שהוכחנו נאמנות לאורך כל הדרך גם בקואלציה וגם באופוזציה , אנו מבטיחים להיות תעודת הביטוח של כל תושב.ת בעיר. אז צאו להצביע ולשים את הפתק ״רם״ כך שכולנו נקום ביום המחרת עם נבחרת של א.נשים שתעבוד עבורכם.ן ממחר ובחמש השנים הקרובות״.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית, בחירות לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן