news08.net/ads.txt

אייל גולן חוגג 50 ואת השקת האלבום ‘קצב מזרחי’: “תודה על מי שאתם עבורי”

הזמר הפופולרי אייל גולן, עצר לרגע את סדר היום והגיב לרגל השקת אלבומו ‘קצב מזרחי’ וחגיגות יום הולדת 50 שנה. ” רוצה לחזור אחורה ממש להתחלה ולהוציא עבורכם את האלבום “קצב מזרחי” מה שהכי קרוב לשורשים שלי”.

 

רגע אחרי שסיים לשבת שבעה על אביו, דני ביטון, אייל גולן כבר הצליח לרגש מדינה שלמה עם קצת בשורות טובות. בחודש שעבר הוא הוציא את חציו הראשון של האלבום החדש שלו, ובאחד הקליפים גם גילה לקהל המעריצים שאשתו דניאל גרינברג, שילדה את בתם המשותפת לפני כחצי שנה, נמצאת בהריון שני. אמש, גולן הקדיש מספר מילים לכבוד חגיגות היום הולדת ולרגל אלבומו החדש “קצב מזרחי שיצא לאוויר: “יום הולדת חמישים. עוצר וחוזר רגע לגיל 25, הגיל בו זכיתי בפעם הראשונה בתואר “זמר השנה”. אם היו אומרים לי שבמשך 25 שנה אזכה לעשות את מה שאני הכי אוהב, לזכות בתארים המרגשים הללו בכל שנה ברציפות, להוציא בכל שנה אלבום שיהיו לו מיליוני מאזינים, להופיע על אלפי במות, להקים משפחה לתפארת וללמוד איך להיות מאושר בחלקי – בטח היה לי קצת קשה להאמין כי אפילו לא העזתי לחלום על זה. ב-25 השנים האחרונות זכיתי להוציא עשרות אלבומים עם הרבה סגנונות שכולם קרובים ללבי, אבל היום אני רוצה לחזור אחורה ממש להתחלה ולהוציא עבורכם את האלבום “קצב מזרחי” מה שהכי קרוב לשורשים שלי. תודה על מי שאתם עבורי, כבר 25 שנה ברצף יום מרגש במיוחד. ״קצב מזרחי״, זה בחוץ. תהנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן