news08.net/ads.txt

“איי תיירות”: התוכנית להצלת אילת – שתוצג בקבינט הקורונה

לפי המתווה יוגדרו אזורי מלונות ירוקים שהכניסה אליהם תותר בהצגת בדיקת קורונה, או אישור החלמה מהנגיף. המשטרה תאכוף בצורה הדוקה את דרכי הגישה לאזורים הללו. 

משרד ראש הממשלה הפיץ היום (ראשון) תזכיר חוק שיאפשר להפעיל את המלונות באילת ובים המלח. לפי התוכנית המוצעת, קבינט הקורונה יקבע שאותם אזורים יוגדרו “איי תיירות” ירוקים, בתוך המדינה. הכניסה לאזורים האלו תותנה בהצגת בדיקת קורונה שלילית, שבוצעה לכל היותר 48 שעות טרם הכניסה לאזור, או לחלופין עם אישור החלמה מהנגיף.

המשטרה צפויה לבצע אכיפה הדוקה על דרכי הגישה לאזורים הללו – באילת ובאזור מלונות ים המלח – כדי לשמור על נתוני תחלואה נמוכים. בשלב מאוחר יותר ובאופן הדרגתי, כך לפי ההצעה, תהיה אפשרות לפתוח גם עסקים נוספים באותם אזורים שישרתו את אורחי המלונות.

ההחלטה התקבלה כדי “למנוע את קריסתם הכלכלית של אזורים אלו, שחלה בהם ירידה משמעותית בפעילות התיירותית, וכדי לאפשר לתושבי ישראל מפלט בצורת נופש מהמציאות הקשה של המשבר”, כך לשון ההודעה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן