במהלך שנת הלימודים הנוכחית קיימה מחלקת איכות הסביבה בעירייה תכניות לימודים סביבתיות בבתי הספר היסודי וחטיבות הביניים. השבוע התקיים יום שיא מיוחד באשכול הפיס שבו סיכמו את שנת הפעילות הסביבתית בבתי הספר. בשעות הבוקר לקחו חלק תלמידי בתי הספר היסודי שהשתתפו בתכנית בהם: הרי"ן, בן צבי, בן גוריון, רעות, רונה רמון, אריאל ובצהריים תלמידי החטיבות: נווה יהונתן ,איתן ועידנים.
בין הפרויקטים שהציגו בתי הספר בכנס גם: חנות יד שנייה, יום ללא בשר, צמצום השימוש בפלסטיק ובחד פעמי, עידוד המחזור ועוד. כל תלמיד שהשתתף קיבל שי, בקבוק רב פעמי מכובד והכיתה זכתה לערכת כלים רב פעמית לשימוש בטיולים וערבי כיתה במקום בחד פעמי.
ראש העיר, מיכאל וידל ברך את מחלקת איכות הסביבה שמובילה את הפרויקט השנתי ואת התלמידים ובתי הספר שהשתתפו בתהליך השנתי הסביבתי שתורם לאיכות הסביבה בעיר.
עוד ברכו: זרתהון דמוזה – רכזת בכירה לחינוך וקהילה במחוז מרכז של המשרד להגנת הסביבה, נדב גופר ועינב שטרן מחברת "הצעד הירוק" שליוו את בתי הספר במהלך השנה, אליקים ויסנשטרן – רכז החינוך הסביבתי בעירייה.
תלמידי החטיבות השתתפו בגמר הכנס גם בהרצאתה של מיטל פלג בנושא אופנה וסביבה.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









