news08.net/ads.txt

“איפה ראש העיר?” צעקו במחאה | במאני טיים: לא רק מאיר יצחק הלוי נעדר, גם חברי מועצת העיר אילת מעלימים עין מהתושבים המסכנים

“כל היום אני יושבת ובוכה” זעקה תושבת השכונה, אם חד הורית, במיקרופון, במחאה החשובה שהתקיימה ביוזמת הנהגת ההורים העירונית ותושבי אילת. “אני אמרתי שאם תהיה הפגנה – אני הראשונה שתצא! תצאו החוצה! אני לא מקבלת מזונות, מאיפה אני אביא כסף? איפה ראש העיר? שראש העיר יבוא לפה! שיגיד לי מאיפה אני מביאה כסף?” היא זעקה את כאבה, ריסקה למשתתפים את הלב וזכתה לתשואות. אבל מאיר יצחק הלוי לא בא.

מצד שני יש מי שאמר לנו לפני מספר שעות “ראש העיר נלחם מהבוקר עד הלילה, נלחם בשביל העיר, סחטיין עליו”. אך בואו נשים דברים על דיוקם. כל הכבוד לו למאיר יצחק הלוי על השיחות הארוכות עם קברניטי הממשלה ומשרד הבריאות, כל הכבוד לו למאיר יצחק הלוי על המכתבים הארוכים, אולי אפילו ארוכים מידי, שבתכל’ס לא מביאים תוצאה. בשורה התחתונה 23,000 איש עם חרדה בלב, עם בושה אמיתית, עם תחושה של אסירים. אבל הבושה הגדולה ביותר היא לכל 13 חברי המועצה ולא רק לעומד בראשה. אף אחד מהם, לא העז לכתת רגליו ולתמוך במאות השחמונים שיצאו ב40 מעלות חום להפגין כנגד ההחלטה האומללה של ביבי, גמזו ושות’. חברי המועצה שמעלימים עין מהתושבים המסכנים וישנים בעמידה – במאני טיים, בדיוק בזמן הזה, אף אחד מהם לא הגיע לתמוך, לומר מילה, להביע דעה, כולם קפצו לים, לשחות עם הדגים. שם אין קורונה. בשורה התחתונה: התושבים לא צריכים מריונטות!!!

כתב חדשות 08 באילת, אסף הדר, פנה אל חברי המועצה ותהה האם שכונת שחמון צריכה להיות בסגר? הדעות היו חלוקות. “אם הסגר הוא לטובת הורדת התחלואה הרי שהוא מקובל עליי וזה לטובת הציבור” אמר יהודה פרץ. “חצי סגר לעיר לדעתי לא מתאים וניתן לראות כי קשה מאוד לאכוף סגר שכזה. בריאות הציבור היא מעל הכל ולאכוף סגר שכזה מצריך הערכות גדולה יותר והסבר רחב יותר לתושבים. בסיכומו של עניין, עם הסבר נכון היה ניתן למנוע את הסגר הזה, זאת אומרת שנחזור לימים הראשונים של פריצת המגיפה כאשר ביקשו מכל אזרחי מדינת ישראל להישאר בבתים, אנשים גילו בגרות, הבינו את הסיכון שבעניין ונשארו בבתיהם למשך תקופה ארוכה בלי איומים אלא בעזרת הסברים בלבד”. לשאלה האם הגיע למחאה, השיב “לא, הגעתי לפני חצי שעה לעיר”.

חבר המועצה, אלי דהן, אמר: “סגר בשכונה אחת לא יעזור ובטח לא בשעות שכבר כולם התערבבו כל היום. מצב לא פשוט, החלטות לא פשוטות ולכן צריך מנהיגות שתדע לקבל החלטה ולא פוליטיקה”. לשאלה האם הגיע למחאה לתמך בתושבים השיב “לא”. יניב חנו הוסיף: “הסגר לא אפקטיבי ואף מחמיר את המצב לדעתי. נחשוב שכל תושבי השכונה עובדים ומבלים במהלך הימים באזורים “נגועים” ומשבע בערב כל מי ש”נדבק” בסגר עם המשפחה ההומוגנית שלו. לדעתי יש סיכון שכמות הנדבקים עלולה לעלות בעקבות ההחלטה השגויה חס ושלום”. יתר חברי המועצה אגב, לא השיבו כלל לשאלות. יש להם דברים חשובים יותר, כנראה, לעשות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן