איציק זוהר שתקף את בת זוגו בבאר יעקב פרסם סרטון: “מתנצל”

תיעוד ממצלמות הלובי קלט תקיפה ברוטאלית שקשה להישאר אדישים אליה. בת הזוג הגישה נגדו תלונה והנושא הגיע לכדי כתב אישום. בסוף השבוע פרסם זוהר סרטון ובו ביקש את סליחתם של בני המשפחה – שלה ושלו – ושל כל הגולשים שחזו בתקיפה המזעזעת.

לפני כחודשיים, התרחשה תקיפה קשה מאוד בלובי הבניין שבו נמצאת דירתם המשותפת של איציק זוהר, כדורגלן העבר ובת זוגו מיטל, בבאר יעקב.

תיעוד ממצלמות הלובי קלט תקיפה ברוטאלית שקשה להישאר אדישים אליה. בת הזוג הגישה נגדו תלונה והנושא הגיע לכדי כתב אישום.

בסוף השבוע פרסם זוהר סרטון ובו ביקש את סליחתם של בני המשפחה – שלה ושלו – ושל כל הגולשים שחזו בתקיפה המזעזעת.

תיעוד ממצלמות הלובי קלט תקיפה ברוטאלית שקשה להישאר אדישים אליה. בת הזוג הגישה נגדו תלונה והנושא הגיע לכדי כתב אישום.

בסוף השבוע פרסם זוהר סרטון ובו ביקש את סליחתם של בני המשפחה – שלה ושלו – ושל כל הגולשים שחזו בתקיפה המזעזעת.

רגע לפני שבת, אני מרגיש צורך עמוק מאוד להתנצל בפני כל אישה ואישה באשר היא. בפני כל אמא, כל בת, כל אחות. להתנצל בפני המשפחה שלי. בפני ילדיי. בפני המשפחה של מיטל, אמא שלה, אבא שלה, אחיותיה, האחים שלה. ומעל הכל להתנצל בפני מיטל וילדיה שהיו לי כילדים. אני רוצה להתנצל על הסרטון המביש והמבייש שכל המדינה ראתה בימים האחרונים. אני מרגיש בושה עמוקה, צער גדול מאוד וכאב גדול שאני לא יכול להסביר אותו במילים.

אני קורא ורואה את התגובות הקשות והן קשות מנשוא, אך אין לי כל זכות להתלונן עליהן. אני מקבל אותן בהכנעה והבנה, הסרטון באמת היה מביש וקשה לצפייה. אני רוצה להתנצל בפני כל מי שראה את הסרטון הזה. לגברים שבינינו – הסרטון הזה הוא הדבר האחרון שממנו אתם צריכים לקחת דוגמה. שוב פעם – סליחה ומחילה”.

גם בת הזוג פרסמה סרטון באינסטגרם ובו אמרה:

ברגעים אלו חשוב לי לומר את הדברים הבאים – קרוב לשנה ניהלתי זוגיות טובה, מכבדת ואוהבת עם איציק. את האירוע שבו צפתה כל מדינת ישראל ואשר קרה לראשונה במהלך הקשר כולו, אין צורך שאפרש ולא קשה להפריז בחומרתו. העובדה שהאירוע התרחש כאשר איציק היה מצוי תחת השפעת אלכוהול אינה סיבה, הצדק או תירוץ להפעלת אלימות בכלל ובוודאי שלא כנגד נשים או אוכלוסיות המועדות לפגיעות אלימות. מיד לאחר שהאירוע הסתיים, קיבלתי החלטה לסיים את הקשר הזוגי עם איציק ואין דרך חזרה, ולא תהיה כזו. את ההחלטה הזו קיבלתי ללא היסוס או התלבטות והיא הייתה ברורה לי כשמש. השמועות בדבר חזרתנו האחד לשנייה, אינם אמת והן ככל הנראה אינטרס של אחרים.
אני בוחרת להעביר את המסר לפיו צריך לגלות אפס סובלנות כלפי אלימות בראש ובראשונה בשביל ילדיי, משפחתי ועשרות העובדים בעסק שלי אותו אני מנהלת בגאווה מזה שנים רבות. הערכים אשר הושרשו בי על ידי הוריי ואשר עוברים אל ילדיי מחייבים הליכה בדרך זו. אני מקבלת ממשפחתי, מכריי והציבור שאת חלקו אינני מכירה, המון אהבה וחיזוקים. מי שמכיר אותי יודע שאני אישה חזקה ואשאר כזו. מודה לכולכם על האהבה שאתם מעניקים לי.

בכתב האישום נכתב: ביום 16.4.24 בסמוך לשעה 00:41 חזרו המתלוננת והנאשם אשר היה תחת השפעת אלכוהול, מבילוי משותף ובין השניים התגלע ויכוח שטיבו אינו ידוע למאשימה.

בנסיבות המתוארות, נכנס הנאשם לבניין והמתלוננת עמדה מחוץ לבניין. או אז, יצא הנאשם מהבניין, ניגש למתלוננת, אחז בה בחוזקה כשהוא קומץ את ידו הימנית לאגרוף, ומכוונו לעברה של המתלוננת, ודחף אותה לעבר חלון הזכוכית של לובי הבניין. מיד ובסמוך, אחז הנאשם בחוזקה בשערה של המתלוננת והכניסה לתוך לובי הבניין.

לאחר שנכנסו זוהר והמתלוננת ללובי הבניין, התיישבה המתלוננת על רצפת הלובי, בעוד הנאשם התקרב אליה בצורה מאיימת. בהמשך, הלך הנאשם לעבר מעלית הבניין כשהשניים ממשיכים להתווכח. או אז, שב הנאשם לכיוונה של המתלוננת, בעוד המתלוננת הולכת לאחור, דחף אותה לעבר קיר הלובי, והמתלוננת התיישבה על רצפת הלובי. בהמשך, יצאו הנאשם והמתלוננת מהבניין.

במעשיו המתוארים לעיל תקף הנאשם את המתלוננת שלא כדין, וכן איים עליה בהתנהגותו שלא כדין על מנת להפחידה או להקניטה”, קבע כתב האישום המיוחס לזוהר. לזוהר מיוחסות עבירות של תקיפת סתם של בן זוג ואיומים”.

◼️ לקבוצת חדשות באר יעקב בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן