news08.net/ads.txt

אירוויזיון 2021: איטליה במקום הראשון, עדן אלנה סיימה במקום ה-17

יש לנו זוכה: איטליה לקחה את המקום הראשון בתחרות השירה האירופית שנערכה השנה ברוטרדם, הולנד, עם השיר Zitti e Buoni של להקת מונסקין. עדן אלנה, הנציגה הישראלית, הגיעה למקום ה-17. 

זו הפעם השלישית שאיטליה, שהייתה בראש אתרי ההימורים לאורך כל הדרך, זוכה בתחרות

עדן שלנו, שעלתה לחצי הגמר למרות שהסיכויים לא היו לטובתה, מסכמת תקופה משוגעת לחלוטין מבחינתה שהתחילה עם זכייה ב”כוכב הבא”, בחירת שיר, ביטול האירוע בגלל נגיף הקורונה ודחייתו בשנה, בחירת שיר חדש, ומבצע “שומר החומות” שהחל כמה ימים לפני שהמריאה להולנד. למרות כל אלה היא יכולה לסכם את האירוויזיון עם חיוך בעיקר אחרי ששברה שיא בלתי נשכח שהפך לשיחה בכל אירופה. אגב, מיד בסיום הגמר נודע כי באירוע חצי הגמר הראשון עדן סיימה במקום ה-5 והמכובד.

“אני מודה על הזכות הענקית שנפלה בחלקי לייצג את מדינת ישראל בתחרות האירויזיון. למרות הזמנים הלא פשוטים,  והתקופה המורכבת שהמדינה עוברת, הלחצים, המחשבות, המתחים ורגעי האושר, זו הייתה חוויה של פעם בחיים עבורי”, סיפרה עדן מיד אחרי סיום הגמר.

“אני מרגישה שנתתי את כל הלב והנשמה כאן על הבמה ויחד עם צוות הרקדנים המופלא נתנו את הכל להביא כבוד למדינה . אני מודה לעם ישראל שתמך, חיבק, חיזק ופירגן ולכל הצוות הנהדר שליווה אותי לאורך כל השנתיים האחרונות עד לרגע זה, כל העבודה הקשה הזמן וההשקעה שלכם אינה מובנת מאליו. תודה לכולם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן