news08.net/ads.txt

אירוויזיון 2021 | מחזיקים אצבעות: עדן אלנה מקרית גת תופיע הערב בחצי הגמר!

עדן אלנה תעלה היום (שלישי) בערב לחצי הגמר הראשון של האירוויזיון ברוטרדם, כשלראשונה מזה חודשים אתרי ההימורים ממקמים אותה בעשירייה הראשונה, זו שעולה לגמר. עדן עלתה לבמה כשיר מספר 12, מיד אחרי בלגיה, ונתנה ביצוע מצוין שזכה למחמאות רבות לשיר איתו נסעה לייצג אותנו, Set me free.

בסוף השיר אמרה עדן אלנה לקהל בעברית ובערבית “תודה רבה! שוקראן”. לעיתונאים אמרה: “רציתי לבכות. זה היה מדהים. אני כבר לא יכולה לחכות למחר כדי שכולכם תראו את העבודה הקשה וההשקעה של כולנו. תודה רבה לכולם על כל ההודעות והתמיכה, אני לא מפסיקה לחשוב עליכם ועל האהבה שאני מקבלת מכם

הנאמבר שלה נראה נפלא דרך קהל; הכל זורם, מתואם ומרשים – מה שלצערי לא עובר טוב דרך המסך וצילום הטלוויזיה. מיד בתום החזרה שאלתי כמה עיתונאים זרים מה דעתם, ואכן, כמו תמיד, אין קונצנזוס: וים מהולנד טוען שהשנה ישראל מחוץ לגמר וסיפר לי שלדעתו ההופעה “כאוטית מדי והביצוע הקולי של עדן לא תמיד מושלם”.

למרות הביצועים הטובים עדן מאבדת גובה בסוכנויות ההימורים וכבר לאחר חזרת העיתונאים ישראל איבדה שני מקומות והתמקמה במקום ה-11. נזכיר: כדי להעפיל לגמר הגדול בשבת עדן אלנה צריכה לסיים בין עשרת המקומות הראשונים. בסיכויי הזכייה הכלליים ישראל נותרה במקום ה-19, ללא שינוי ממה שראינו בימים האחרונים.

השנה, כך נראה, לא רק ליכולות הווקאליות המצוינות של עדן תהיה השפעה על התוצאות, אלא גם למצב הביטחוני. העולם מתייחס יחסית בעיוורון לנזקים ולהרוגים מרקטות בישראל, ושם לב יותר לתמונות שמגיעות מעזה. ראש המשלחת הישראלית יובל פישר אמר לוואלה! תרבות בתום החזרה: “”דן הייתה מעולה וכך כל הצוות שאחראי להופעה. אני מקווה שהשיפוט יהיה בהתאם למה שראינו על הבמה וללא שיקולים אחרים”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן