news08.net/ads.txt

איש הנדל”ן, אלדד פרי הכניס ספר תורה לעילוי נשמת אביו והרב קוק, במעמד שר התחבורה ישראל כץ, השר לשעבר, גדעון סער וחברי מועצת עיריית רחובות

מאות השתתפו אמש (שני) בטקס מרגש בו הוכנס ספר התורה שתרם יזם הנדל”ן, אלדד פרי, תושב העיר, לבית הכנסת שבבית האבות בנווה עמית. אל המעמד המרגש הגיעו מכובדים רבים בהם שר התחבורה ישראל כץ, השר לשעבר, גדעון סער, סגן ראש העיר, עו”ד מתן דיל, חברי המועצה אמיתי כהן ואביב איטח ומנכ”ל פרי נדל”ן, ליאור ברדוגו.

השר כץ היה הראשון להגיע אל האירוע ואף השתתף בהשלמת כתיבת האותיות ותפילת המנחה בביתם של פרי ורעייתו נועה. את האירוע ליווה הרב שלמה לוי, ראש ישיבת ההסדר בראשון לציון עימו חולק פרי את משנתו של הרב קוק, בשנים האחרונות אשר היה אמון על התהלוכה מבית משפחת פרי שברחוב אגמיה אל בית הכנסת, בו מתפללת המשפחה התורמת מידי שבת וחג.

ספר התורה הוקדש לעילוי נשמתו של אברהם יפרח ז”ל, אביו של פרי, זאת רק שנה וחצי לאחר שהשתתף במימון חלק מהפעילות החינוכית בתלמוד תורה בקרית עקרון שעמד בפני קריסה כלכלית ובתנאי שייקרא התלמוד ע”ש אביו וכי ישולבו בו לימודי ליב”ה, אותם אסרו גדולי ישראל.

הספר הקדוש כאמור הוכנס אתמול לבית הכנסת בבית האבות נווה עמית, הוקדש גם לעילוי נשמתו של הרב אברהם יצחק הכהן קוק אשר פרי הולך בדרכו. לא אחת התבטא איש העסקים ואמר כי תורתו של הרב קוק היא חמצן לנשמה ובשנה האחרונה אף היה עסוק בפרסום חכמתו הגדולה של הרב קוק הן באמצעות שיעורים אישיים שהוא מעביר עד כה בביתו והן באמצעות ערוץ היוטיוב הפרטי שהפעיל לצורך הפצת המסרים. לפני שלושה שבועות נקרא פרי למסור שיעור בבית הרב קוק במסגרת “משמר” לרגל ג’ אלול – יום הילולת מרן הרב קוק.

בתוך כך יצוין כי חברת פרי נדל”ן בבעלותו של אלדד פרי, סיימה כמעט לחלוטין לשווק את פרויקט “פרי פלייס” שהוכתר לכל הדעות כעסקת הנדל”ן של השנה. תחילת הביצוע בעוד כחודשיים כאשר החברה פתחה לשיווק את היחידות הפינתיות הגדולות האחרונות בפרויקט ומאפשרת לרוכשים לשדרג את היחידה הבסיסית בפרויקט, בכפוף לתיאום עם מנהל הפרויקט, עו״ד מור כהן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן