news08.net/ads.txt

איש העסקים שפי ששון חגג יום הולדת קצת שונה: קיים מסיבה ל-400 חיילים מחטיבת החילוץ של גדוד “תבור”

איש העסקים שפי ששון חגג יום הולדת וכהרגלו בקודש – בדרך מיוחדת וגרנדיוזית. ששון, ערך מסיבת ברביקיו ל-400 חיילות וחיילים מחטיבת החילוץ של גדוד “תבור”, שנהנו מארוחה כיד המלך, מוסיקה מקפיצה ומשאית עמוסה בפריטים שכל חייל אוהב וצריך.

“תודה לבורא עולם על הזכות שניתנה לי לתרום את מסיבת יום הולדתי”, אומר ששון הבוקר (רביעי) לחדשות אפס שמונה, “החיילים האלה חזרו ממשימה מיוחדת אחרי ימים ארוכים ללא שינה. שמעתי סיפורים מדהימים על גבורה וחילוצים מורכבים שהיו משאירים גם אתכם בפה פעור. התרגשתי לחגוג עם החיילים שלנו שנותנים את כל כולם במסירות אין קץ ומתוך אהבת הארץ. אני לא חושב שיש מתנה שמשתווה לסיפוק מלראות את החיילים והחיילות שלנו נהנים, רוקדים, שרים, אוכלים ומאושרים עם חיוך ענק על השפתיים. אני מבקש להודות לאגודה למען החייל ולקרן ליב״י ו’דני בתי מאפה’ שסייעו רבות להפוך את החלום למציאות.
זכיתי לתת בחזרה מעט לאלו שנותנים לנו כל כל הרבה ומגיע להם, יסוד האושר טמון באהבת הטוב במעשה״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן