news08.net/ads.txt

איתי לוי לא האמין שעיריית רחובות טמנו לו את המלכודת הזו

איתי לוי

 בתוכנית “הכוכב הבא”, החליטו המנחים למתוח את השופט איתי לוי ולהודיע לו שהוא זכה בפרס יקיר העיר של רחובות. כמובן שזו הייתה מתיחה שגרמה לקהל מאחור ולצוות השופטים להתגלגל מצחוק. בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות, וסגן העירייה יניב מרקוביץ’, כבר דאגו לפרסם את דעתם את העניין.

איתי לוי

איתי לוי, שגדל בעיר רחובות, לא דמיין שיצליחו לעבוד עליו בצורה כזו. במהלך התוכנית נקרא איתי לבמה בכדי לקבל את הפרס יקיר העיר של עיריית רחובות. בנוסף לבמה עלה אדם אחר בשם רוני, שהתחזה ליניב מרקוביץ’ סגן ראש העיר כדי להעניק לו את התעודה. לוי, שהופתע מהאירוע והתקבל במחיאות כפיים סוערות, הצטלם יחד עם התעודה עד שירד לו האסימון והוסבר לו שזו מתיחה. אך לפי תגובתו של סגן ראש העיר, בקרוב צפוי לקבל הזמר תעודה אמיתית של יקיר העיר.

מרקוביץ’ מיהר להגיב: “רוני ואני עושים דרך ארוכה ומשותפת בפוליטיקה, קוראים לנו הצמד. אתמול, בכוכב הבא, עשו חיבור רישמי, תכירו: סגן ראש עירית רחובות רוני מרקוביץ׳. אז אמנם זו הייתה מתיחה לאיתי לוי אבל אל דאגה, בקרוב נדאג להעניק לו תעודה אמיתית כי הוא באמת גאווה גדולה לעיר שלנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן