news08.net/ads.txt

אכיפה בקרית מלאכי – גם נגד כלי רכב חשמליים

משטרת ישראל תוקפת את תופעת הכלים החשמליים שעוברים שיפורים ההופכים אותם לכלי רכב מסוכנים למשתמש ולציבור. בפעילות תנועה שבוצעה היום בעיר קרית מלאכי, הבחינו השוטרים בכלי דו גלגלי חשמלי, הנע במהירות רבה בכבישי העיר.

בבדיקה של הרוכב שנעצר, התברר כי מדובר בתושב העיר שאין ברשותו כלל רישיון נהיגה, וזו הפעם השלישית בה נתפס נוהג. בבדיקה שנערכה לכלי ע”י בוחן משטרתי באמצעות ממל”ז, עלה כי בכלי הוכנסו שיפורים שהעלו את עוצמתו ומהירות נסיעתו עד לכדי 59 קמ”ש. דבר שהופך אותו לכלי תחבורה מסוכן ולא בטיחותי. החשוד נעצר לחקירה ביחידת הבוחנים של מרחב לכיש, שבסיומה הוחלט להביאו לשיפוט מהיר ודיון בעניינו כבר מחר. הכלי החשמלי המסוכן נתפס, ונבחן כעת הליך על מנת להשמידו.

מפקד תחנת קרית מלאכי, סנ”צ אברהם מבורך: “מדובר בכלים חשמליים שעוברים שיפורים על מנת להגביר את עוצמתם ומהירות נסיעתם, ללא כל התחשבות בנושא הבטיחות והחוק, האוסרים שימוש בכלים מסוכנים אלו, שכן נסיעה בהם מהווה סכנה ממשית גם לרוכב וגם לתושבי העיר. נמשיך לפעול בתחום זה על מנת לוודא שהדרכים בעיר נשארות בטוחות עבור כלל התושבים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן