אלבום הנצחה מרגש של אמנים ויוצרים צעירים מגן יבנה

כל שיר באלבום הוא שונה, ייחודי ואיכותי | האלבום מוקדש לזכרם של: עומר גברה, דוד בר און, ניב רביב, אלינה פלחטי, דביר רחמים ושאר נרצחי ונופלי ה-7/10 הי”ד.

אמנים ויוצרים צעירים מגן יבנה יצרו ביחד אלבום להנצחת חבריהם ויקיריהם שנפלו מאז ה-7 באוקטובר

ב-7 לאוקטובר 2023, בוקר שמחת תורה התעוררה מדינת ישראל לטרגדיה ואסון נוראי, אסון שנגע בכל אחד ואחת מאיתנו בצורה כזו או אחרת.

דולב נחום סנבירה, מוזיקאי יליד גן יבנה שנמצא באותו יום ארור באיטליה חש צורך עז לחזור לארץ, לחבריו ומשפחתו,  ולייצר ביחד מוזיקה שתנציח את זכר חבריהם ויקריהם שנפלו. כך נולד האלבום “על רגעים”, אלבום שנוצר מתוך רצון לעבד את הכאב דרך יצירה משותפת, הוא משלב סגנונות מוזיקליים מגוונים ונותן ביטוי לטווח הרגשות האנושיים בעקבות האסון של ה-7/10.

בין היוצרים והיוצרות מגן יבנה שלקחו חלק במיזם: דניאל נורני, בן צוק, עידן גברה, עדן חנה שובל, זוהר יעקובי שכתבו, הלחינו ושרו את היצירות ועל ההובלה והיוזמה, כתיבה, הלחנה והפקה של דולב נחום סנבירה. את הפרויקט ליוותה המועצה המקומית גן יבנה יחד עם מנהל המחלקה לתרבות ואירועים גן יבנה אושרי טובי כיועץ אומנותי.

כל שיר באלבום המיוחד הזה הוא שונה, ייחודי ואיכותי, האלבום מוקדש לזכרם של: עומר גברה, דוד בר און, ניב רביב, אלינה פלחטי, דביר רחמים ושאר נרצחי ונופלי ה-7/10 הי”ד. את האלבום, והמופע שיצא בעקבותיו ליוותה המועצה המקומית גן יבנה.

ראש המועצה, דרור אהרון:

“מוזיקה מחברת בין אנשים ועוזרת לנו להתחבר לרגשות שלנו, לפרוק, היא עוזרת לנו ברגעים הטובים והקשים של החיים. אני רוצה פרגן ליוצרים וליוצרות מגן יבנה שלקחו חלק בתהליך יצירה כל כך מרגש ומרפא בהובלת דולב נחום סנבירה. כולי תקווה שמיזם ההנצחה הזה יגיע לכמה שיותר אנשים בעם ישראל”.

לשמיעת האלבום לחצו כאן.

 

◼️ לקבוצת חדשות גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מועצה מקומית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן