אלוף במיל’ יאיר גולן יעמוד בראש מפלגת העבודה; נשקיע יהבנו בהפלת הממשלה

נצחון גורף ליאיר גולן | 60.6% מכלל חברות וחברי המפלגה מימשו זכותם להצביע

יו”ר מפלגת העבודה הנכנס, סגן הרמטכ”ל לשעבר, אלוף במיל’ יאיר גולן בנאום זכייתו:

אנחנו נשקיע את כל יהבנו בהפלת הממשלה ובהקדמת הבחירות. אין משימה חשובה מזו להצלת המדינה והחברה. כדי לעשות זאת, אני אוביל, יחד עם חברותיי וחברי, איחוד גדול ואמיתי במחנה. אקים מיד צוות הידברות על מנת לקדם את האיחוד הפוליטי עם מרצ ולהביאו לאישור הוועידה ה – 11.

תוצאות הבחירות לראשות מפלגת העבודה

יאיר גולן 95.15%

איתי לשם 1.76%

עזי נגר 0.77%

אבי שקד 1.89%

נמנע.ת 0.43%

מספר המצביעים הכולל עמד על 31,353 המהווים 60.6% מכלל חברות וחברי המפלגה.

נאום הזכייה:

“הערב הזה אנחנו מציבים את האלטרנטיבה השלטונית, הערכית, המוסרית והביטחונית לממשלה הכושלת ביותר בתולדות ישראל. הערב הזה, אנחנו מתייצבים מול אזרחי המדינה כדי לומר בצורה ברורה ונחרצת – ישראל חייבת לשנות כיוון ומייד”.

עוד הוסיף גולן: “אנחנו נהיה בית למי שנלחמים על נשמת אפה של הלאומיות הישראלית הבריאה ועל נשמת אפה של הדמוקרטיה. בית למקדשי ערכי מגילת העצמאות.

אנחנו נהיה בית של אמת למי שיצאו להילחם על ביטחונה של המדינה. למי שבחרו לשרת אותה בשדה הקרב, במגזר הציבורי, במדע, בהשכלה ובחברה. אנחנו נהיה הבית של נשים וגברים עובדים, שתורמים לחברה, שתורמים לכלכלה, שבמעשיהם ובערכיהם רואים במדינה בית לאומי ולא כספומט לבדלנות חברתית, ולרמיסת ערכי היסוד של מגילת העצמאות

אנחנו נהיה בית של אמת לכל הדמוקרטים. בית ליברלי, פלורליסטי ופתוח, בית רחב, שליבו נדיב לכל, בית ציוני שמחויב לערכי מגילת העצמאות, ליהדות נאורה, ליהדות שרואה את האדם במרכז ולא את האדמה, כי מדינה טובה משרתת את אזרחיה, ועושה הכל כדי שדמם לא ירווה את אדמתה!”

צילום: אביתיר פרוטסט מתוך ויקיפדיה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן