news08.net/ads.txt

אליאור עמר למנכ”ל לאומית: “תושבים מתלוננים שאין תורים לחיסונים אלא במועדים רחוקים מאוד”

חבר מועצת העיר אליאור עמר, פנה למנכ”ל קופת החולים לאומית בנושא החיסונים בקרית מלאכי. “בימים בהם נמצאת מדינת ישראל בעיצומו של מאמץ חסר תקדים לחיסון אוכלוסייתה נגד קורונה, אני מתכבד לפנות אליך בכדי להפנות את תשומת ליבך לעובדה כי תושבי קריית מלאכי אשר מבוטחים בקופת החולים בהנהלתך, נאלצים להמתין פרקי זמן ארוכים בטרם יוכלו לקבל חיסון נגד קורונה.

לדברי עמר, “בשבועיים האחרונים התקבלו אצלי מספר רב של פניות ממבוטחים ב”לאומית”, בטענה כי הסניף המקומי אינו מקצה תורים לחיסונים אלא במועדים רחוקים מאוד, הנמשכים לעיתים למעלה משבועיים. בכדי לבדוק את אמיתות הדברים, נכנסתי בעצמי, בשבוע שעבר ובנוכחות אחד המבוטחים שלכם, לאזור האישי באתר הקופה, והתור הקרוב ביותר שהוצג היה ב-25 לפברואר. במועד הבדיקה היה מדובר בשבועיים ימים עד מועד החיסון הקרוב ביותר. בניסיון נוסף שביצעתי היום, התור הקרוב ביותר שניתן הינו בעוד שמונה ימים.

“לאומית” נהנית מאמון רב מצד תושבי ותושבות קריית מלאכי, והצוות המקומי אף מספק למבוטחים שירות איכותי ומקצועי, ועל כך הוא ראוי לשבחים. לראיה, מספר המבוטחים הגדול בקופה, שעומד על כמעט 6,000 תושבים, המציב אותה במקום השני במספר המבוטחים בעיר. למרות זאת, נראה, לצערי, כי הנהלת הקופה הארצית אינה מתייחסת באופן ראוי למבוטחיה בקריית מלאכי. העמדת תור לחיסון במועדים של בין שבוע לשבועיים קדימה מעידה על זלזול בתושבים, ואף מעמידה אותם בסכנה בריאותית של ממש.

(צילום: מאוחדת)

“לאור האמור, אני פונה אליך בקריאה נחרצת להגדיל באופן משמעותי ולאלתר את זמינות החיסונים למבוטחים ב”לאומית” בקריית מלאכי, כך שיתאפשר למבוטחים להתחסן במהירות המתבקשת וההכרחית כדי להגן על בריאותם. זהו הדבר הראוי לעשות למבוטחים אשר מביעים אמונם בקופה, ומבקשים להגן על בריאותם מפני הסכנות הכרוכות בהידבקות בנגיף”.

מלאומית נמסר בתגובה: “מבדיקה שערכנו, יש תורים פנויים והיום עד עכשיו מחכים ומחפשים עוד 30 כדי לא לזרוק. אנו מזמינים באופן אישי את אליאור עמר להתחסן”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן