אלימות ברוטאלית בכביש: נהג קטנוע כינה את נהג המונית “כושי קטן” והלם בו באגרופים עד להתמוטטותו

בית משפט השלום ברחובות ידון בכתב אישום שהוגש כנגד נהג קטנוע שהעיר לנהג מונית ממוצא אתיופי בקריאות גזעניות ולאחר מכן פגע בו. על פי כתב האישום נהג הקטנוע, תושב העיר רחובות נסע ביוני אשתקד ברחוב המדע ובחר להשתמש בגזענות כלפי נהג מונית שנסע בנתיב השמאלי של הכביש. תוך כדי הנסיעה התקרב נהג הקטנוע אל המונית, עקף אותו מהצד וברמזור אדום כשנפגשו זה מול זה, צעק לעברו: “כושי, למה אתה נוסע בצד השמאלי של הנתיב?”.

נהג הקטנוע לנהג המונית: “מי אתה, כושי קטן?”

בתגובה, יצא נהג המונית מהרכב ושאל מדוע הוא מקלל? נהג הקטנוע המשיך בשלו וענה: “מי אתה, כושי קטן?” ומיד לאחר מכן התנפל עליו והשתמש באלימות פיזית באמצעות מכות אגרוף עד להתמוטטותו של נהג המונית. נהגים שהבחינו בתקרית האלימה הזעיקו את כוחות המשטרה.

שוטרי משטרת רחובות הגיעו לזירה במהירות

שוטרי תחנת רחובות שהגיעו לזירה איתרו את החשוד ועצרו אותו. נהג המונית פונה מהמקום על ידי אמבולנס אל בית החולים קפלן שם קיבל טיפול רפואי. הנזקים שנגרמו לו, על פי ממצאי הצילום שהוצגו בכתב האישום, הם שברים בעצמות האף, פצע מדמם בפניו ושבר במחיצת האף עם תזוזה קלה. האישום המרכזי שיתמודד איתו נהג הקטנוע הוא גרימת חבלה חמורה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן