אליפות ישראל בכושר גופני בירושלים תוקדש לזכרם של נופלי חרבות ברזל

מתאמנים, לזכרם של חברי קהילת הקרוספיט שנפלו במלחמת “חרבות ברזל”.

אליפות ישראל בכושר גופני שתיערך בירושלים זו השנה השלישית, תוקדש לזכרם של חברי קהילת הקרוספיט שנפלו במלחמת “חרבות ברזל”.

התחרות תכלול תחרויות בהשתתפות עשרות מתחרים בהם גם לוחמים ומשרתי מילואים

עיריית ירושלים גאה לארח את תחרות ה-RFA-ready for action  זו השנה השלישית ברציפות, בהיכל הספורט מלחה שברחוב שטרן.

התחרות היא אירוע השיא של קהילת הקרוספיט והכושר הגופני בישראל. במסגרת התחרות, עשרות מתחרים ממגוון ענפים, יתחרו בקטגוריות שונות (גברים/נשים, נערים/ נערות ומאסטרים/ות), במטרה להוכיח שהם בעלי הכושר הטוב ביותר.

התחרות מרכזת אליה את מיטב הספורטאים מתחום הקרוספיט והכושר הגופני בארץ, ומתמיינים אליה מעל ל-500 איש מידי שנה, המתחרים על התואר הנחשק- בעלי הכושר הגופני הטוב ביותר בישראל . השנה, רבים מהמשתתפים לחמו במלחמת חרבות ברזל והתמודדו עם אתגר נוסף בדמות החזרה לשגרת האימונים לצד הלחימה.

כלל המקצים בתחרות יוקדשו לזכרם של חברי קהילת הקרוספיט שנפלו בקרבות ההגנה בעוטף עזה. סא”ל אלי גינזבורג ז”ל, רס”ן בנג’י טרקינסקי ז”ל, רס”ן בן ברונשטיין, רס”מ יוראי אליהו כהן ועומר גברה. כולם היו חלק מקהילת המתאמנים שנפלו בקרבות הגבורה להגנת יישובי העוטף.

התחרות תתקיים בימים חמישי-שישי (20-21.6.2024) בהיכל הספורט במלחה. הכניסה תתאפשר ברכישת כרטיס שיימכר במחיר אחיד של 50 שקלים בלבד. לצד האירוע, יוכלו הצופים ליהנות ממתחם אקספו גדול שיכלול מגוון מוצרי ספורט בהנחות ודוכני מזון ושתייה. המתחם יהיה פתוח לקהל הרחב ללא תשלום.

לתחרות יגיעו עשרות מתחרים מכל הארץ שהצליחו לעבור את המיונים. התחרות המאתגרת בוחנת אספקטים מרכזיים מעולמות הספורט השונים כגון: הנפת משקולות, התעמלות מכשירים, פעילות אירובית ועוד תחומי ספורט מגוונים. המנצחים יקבלו את תואר אלופי הארץ, ועתידים להתחרות לאחר מכן בתחרויות בינלאומיות ברחבי העולם.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון:

“ירושלים היא בירת הספורט של ישראל. הרוח מנצחת, גם בספורט. העירייה עושה מאמצים רבים על מנת לקדם, לטפח ולחזק את תרבות הספורט הירושלמית שאנו כל כך גאים בה. בירת מדינת ישראל מארחת עוד ועוד תחרויות לאומיות ובינלאומיות בענפים שונים. התחרות תוקדש לזכרם של חברי הקהילה שנפלו בקרב, אנו מרכינים ראשנו לזכרם ומתפללים לשובם של החטופים. אני מזמין את תושבי ירושלים ואת המבקרים בה להגיע לתחרות, לכבד את זכרם ולחוות אירוע שאין כמוהו.”

קישור לרכישת כרטיסים בלחיצה כאן.

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט, כולל ילדים ונוער לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: הפקה RFA

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן