news08.net/ads.txt

אליצור יבנה זועמת לאחר שמנהלת הליגה הלאומית, בשיתוף איגוד הכדורסל, הודיעה על סיום עונת המשחקים והעפלתן של בני הרצליה והפועל חיפה לליגת ווינר סל

מנהלת הליגה הלאומית, בשיתוף עם איגוד הכדורסל, הודיעה על סיום עונת המשחקים והעפלתן של בני הרצליה והפועל חיפה לליגת ווינר סל. יבנה שבמקום השלישי תישאר עונה נוספת בלאומית. במועדון הגיבו: “אנו לא מקבלים את ההחלטה! לא ייתכן כי הכרעה מסוג זה תעשה ללא דיון מעמיק ושיתוף של ראשי הקבוצות. אנו תקווה כי לא מדובר בניצול מצב החירום על-מנת לקדם קבוצות אשר בתזמון הנוכחי מדורגות באופן זמני עם הפרש זעום ביחס לקבוצות אחרות. אנו קוראים איגוד הכדורסל בישראל – ע”ר לחזור בו מההחלטה, לבדוק את התקנון ולעשות את הדברים בצורה שקופה וספורטיבית. נשקול לפנות לערכאות על-מנת להבטיח כי תתקבל החלטה הולמת לפי עקרונות הספורט והתחרות ההוגנת”.

בהודעה שמסר רכז הליגות, נפתלי גושן, נכתב: “מאחר והליגה הלאומית היא ליגה מקצוענית עם שחקנים זרים, לאור הנחיית משרד התרבות והספורט ומשרד הבריאות, המונעות אפשרות להתאמן ולנהל משחקי כדורסל כסדרם, נאלצת ההנהלה להודיע על סיום הליגה הלאומית לגברים בצילום מצב הבטלה הנוכחית. האיגוד חוזר על החלטתו בדבר העלאת שתי הקבוצות הראשונות לליגת העל. לגבי העולות והיורדות בעתיד יקבע על כך צוות המשא ומתן שהוקם בין האיגוד למנהלת”.

עוגן יוחננוב, יו”ר מנהלת הליגה הלאומית, התייחס להחלטה שהתקבלה: “לצערי הרב לא נותרה למשפחת הכדורסל ברירה. לפי הערכות משרד הבריאות אנחנו לקראת שבועות לא פשוטים והחרפה של המאבק בנגיף. במצב הזה קשה מאוד יהיה להמשיך לקיים אירועי ספורט. החלטת איגוד הכדורסל על סיום הליגה הלאומית התקבלה בלב כבד ובידיעה שישנן קבוצות אשר יתכן ותפגענה מהמהלך. אני מברך את איגוד הכדורסל על הנחישות, העקביות וההחלטה בנושא העולות לליגת העל. שתי עולות לליגת העל זהו צעד ענק לטובת השחקן הישראלי ובני הנוער, דור העתיד של נבחרות ישראל”.

מאמן יבנה, שי סגלוביץ, סיכם: “אתחיל בזאת, שהבריאות של כולנו היא מעל הכל, השחקנים, צוות האימון, הצוות הניהול ובכלל כל מי שקשור לענף הכדורסל ובכלל. למרות זאת, אני חושב שככה לא מכריעים החלטות גורליות שכאלה, לא עולות, לא יורדות, לא סיום ליגה ולא חידוש ליגה. אני חושב שהיו צריכים בראש ובראשונה לשתף את האנשים העוסקים בליגה במהלך היום יום, שאלו ההנהלות ויו”ר לפני שמוציאים כל סוג של החלטה, כפי שרק אתמול עשו בליגת העל. להגיד לך שבגלל נקודה או סל או עצירה בהגנה, ואני מדבר על אחת שכזו, כך נקבעות העולות? זה לא הגיוני! כל ליגה שעצרו עד כה בעולם לא קיבלו החלטה גורלית שכזו מלבד אלופה, שגם את זה אני לא מקבל, כי זה לא נעשה בדרכים ספורטיביות. לא אגדיר את ההחלטה כשערוריתית, כי במצב חירום יש החלטות שהם קשות, אבל היא מאוד קרובה להיות כזו ואני מקווה שמי שמקבל את ההחלטות, קודם כל יתייעץ עם מי שצריך מטעם הקבוצות, ודבר שני יחשוב על עוד דרכים יצירתיות. כל עוד החלטה, לכאן או לכאן, תתקבל ברוב או בדרך דמוקרטית נורמטיבית, לאף אחד לא יהיה התחושה שקיימת עכשיו בגזרת הליגה הלאומית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן