news08.net/ads.txt

אלי אסקוזידו על מיזם קהילת העסקים במועצה אזורית נחל שורק: “גאה להיות אחד מראשי המועצות שזיהה והבין את החשיבות של קידום העסקים הקטנים ותמיכה בכלכלה המקומית”

מיזם קהילת העסקים במועצה אזורית נחל שורק שהתחיל לפני מספר שנים כהתארגנות וולנטרית של מספר בעלי עסקים דתיים מהמועצה לצורך קידום שיתופי פעולה לעסקים תפס תאוצה ומקיים פעילות קבועה של מתן תכנים רלוונטיים שכבר מביאה בעלי עסקים מכל הארץ.

מתחילת השקת הפעילות בשנה שעברה התקיימו 4 כנסים ובכל חודש גדלה כמות העצמאים שמתעניינים בכנסים החודשיים.
לכנס הרביעי שהתקיים ביד בנימין בשבוע שעבר הגיעו כ- 150 בעלי עסקים מכל התחומים, רובם דתיים מכל הארץ שנהנו מהרצאתו מלאת ההשראה של “נער הפלא של עולם השיווק” יובל הס הנמצא לפני גיוס. הקורס עצמו ייפתח כבר השבוע – במחיר מסובסד. הפעילות של קהילת העסקים שמתקיימת במסגרת מרכז צעירים נחל שורק הינה מקיפה ומעניקה ליווי מלא לעצמאים ובעלי עסקים – כנסים, קורסים, ייעוץ עסקי ללא עלות, סדנאות ועוד.

מרכז צעירים נחל שורק המארח את תחום קהילת העסקים דואג להביא את השמות הכי חזקים במחירים מסובסדים באופן משמעותי והכי חשוב לא צריך להגיע דווקא לתל אביב או ירושלים אלא לנחל שורק שממוקמת באזור השפלה (ליד מחלף שורק).

ראש מועצה אזורית נחל שורק אלי אסקוזידו התומך רבות בפעילות העסקית בירך את העסקים: “אני גאה להיות אחד מראשי המועצות הראשונות שזיהה והבין את החשיבות של קידום העסקים הקטנים ותמיכה בכלכלה המקומית ומזמין את המתעניינים להצטרף לקהילה וליהנות מהתכנים הנפלאים שהם מעניקים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן