אם אתה גבר, בוא לדרום תיכנס לבאר שבע

כתב אישום נגד צאבר אלקשכר (35), בגין סחיטה באיומים כלפי קרוב משפחתו, בטענה שהוא עבד "באזור שלו": "אם אתה נכנס לדרום אני מז**ן אותך, מז**ן את אמא שלך. אם אתה גבר, בוא לדרום תיכנס לבאר שבע. אנחנו נתפוס אותך על הכביש ונהרוג אותך, אם אנחנו תופסים אותך בדרום באיזה אתר אנחנו נהרוג אותך"
אזיקים שאטרסטוק

פרקליטות המדינה הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד צאבר אלקשכר (35), בגין סחיטה באיומים כלפי קרוב משפחתו, בטענה שהוא עבד "באזור שלו".

 לפי כתב האישום שהגישה עו"ד הדס עמר מפרקליטות מחוז דרום (פלילי), לפני מספר חודשים פנה המתלונן לבני משפחתו, ביניהם גם אלקשכר, בבקשה לסיוע כלכלי לטובת טיפולים רפואיים לבתו.

במהלך השיחות ביניהם, סיפר המתלונן, שמספק עובדים לקבלני משנה, כי הוא עובד בתחנת משטרה במסגרת עבודות בניה. אלקשכר ביקש מהמתלונן לסייע לו להתקבל לעבודה זו, אך המתלונן השיב כי אין ביכולתו לעשות כן.

זמן קצר לאחר מכן, התקשר אלקשכר למתלונן וביקש להיפגש עמו, אך המתלונן השיב כי הוא בעבודה ואינו יכול להיפגש. במהלך השיחה, איים אלקשכר על המתלונן ואמר:

"אתה עובד באזור שלי, אתה לא יכול לבוא לאזור שלי ולעבוד סתם ככה. או שאתה משלם לי 200 ₪ על כל פועל או שאתה יוצא מהעבודה".

כאשר המתלונן השיב שאין באפשרותו לעשות זאת, איים אלקשכר: "אם אתה נכנס לדרום אני מז**ן אותך, מז**ן את אמא שלך. אם אתה גבר, בוא לדרום תיכנס לבאר שבע. אנחנו נתפוס אותך על הכביש ונהרוג אותך, אם אנחנו תופסים אותך בדרום באיזה אתר אנחנו נהרוג אותך".

בנוסף לעבירות של סחיטה באיומים ואיומים, יוחסו לאלקשכר עבירות של נשיאת נשק וירי מנשק, לאחר שבמספר הזדמנויות נשא נשק מסוג M16 וירה בו שלא כדין.

התיק נחקר על ידי תחנת משטרת ערד במרחב הנגב.

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שאטרסטוק, ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן