news08.net/ads.txt

אמא, הבאתי גביע. המטרה הבאה: צלחת אליפות

עירוני גדרה חוגגת עם הגביע (1)

גמר ליגה ג’ מחוז מרכז: הפועל עירוני גדרה ניצחה את בית”ר אשדוד 5-2 לאחר שהייתה בפיגור פעמיים בדרך להנפת גביע המדינה. בשלישי עברה הקבוצה של טל הירשהורן משוכה נוספת כשניצחה את מכבי הרצליה. אבל עם כל הכבוד לגביע, המטרה הבאה היא בכלל צלחת האליפות. המאמן מחדד: “גביע אחד כבר לקחנו, עכשיו צריך לשים צלחת מתחת שיהיה לגביע נוח”

בתום משחק מורט עצבים ומלא באקשן מצד שתי הקבוצות, הייתה ידה של הפועל עירוני גדרה על העליונה כאשר גברה על שחקני בית”ר אשדוד – ורשמה תואר ראשון העונה. המשחק החל בשליטה של בית”ר אשדוד וכבר בדקה ה-13 היא עלתה ליתרון 1-0 משער עצמי של בוריס ששניה, שחקנה של גדרה. הקבוצה מהמושבה לא נבהלה והמשיכה לתקוף. בדקה ה-43 הגיע השוויון משער של שירן קינן לאחר הרמה מצוינת של ליאור סויסה. בתום המחצית הראשונה קבע קינן: 1-1.

המחצית השניה הייתה שקולה ובדקה ה-64 אשדוד החזירה לעצמה את היתרון משער בנגיחה לאחר קרן מראשו של אושר בן שטרית. 4 דקות חלפו ואלון זבולון, מגנה השמאלי של גדרה שהצטרף רק שבוע קודם למועדון, הגביה מצוין ומושיקו מנגני השווה שוב – ומשם, ידעו שחקני גדרה, הדרך לגביע חייבת להיות סלולה. מיד לאחר השוויון גדרה השתלטה על המשחק ובדקה-70 עלתה ליתרון בפעם הראשונה במשחק משערו של ברוך ולדמן שעצר באומנות על החזה והניף את רגלו – הכדור ננעץ ברשת. 3-2 לגדרה. לאחר עשר דקות הגיע הרביעי. בדקה ה-80 מתפרצת קטלנית של גדרה מסתיימת בבישול של עמית טופולסקי לליאור סויסה שסיים בנגיעה לרשת.

בדקה ה-88, ליאור סויסה המצטיין במגרש סוגר עניין כאשר בפריצת יחיד עובר סוויסה את המגן שלו ולאחר מכן את השוער – וקובע את תוצאת המשחק: 5-2 ענק לגדרה, שזוכה בתואר הראשון שלה העונה ולפי איך שזה נראה – לא האחרון. שירן קינן כובש השער הראשון למחזיקת גביע המדינה אמר בסיום: “אני גאה בשחקנים שנתנו 100 אחוז מעצמם וטל הירשהורן המאמן שהביא את הקבוצה בחודש ימים לרמת כושר גופני מופלאה, שגורמת לנו להיות עדיפים בכל פרמטר גופני”.

ביום שלישי השבוע המשיכה הפועל עירוני גדרה את ההצלחה וזכתה לכינוי ‘הסינדרלה’ לאחר ששחקניה גברו על מכבי הרצליה במשחקי סיבוב ו’ של גביע המדינה. גדרה ניצחה 0:1 בחוץ את הרצליה שנשרה העונה לליגה א’ ועלתה לסיבוב ז’. ברוך וולדמן כבש את שער הניצחון בדקה ה-70 אך ללא ספק השחקן המצטיין של המשחק היה השוער רמי קרא.

בדף הפייסבוק הרישמי של המועדון צוין: “גדרה עושה את זה בענק, מעפילים לשלב הבא בכל הכוח, ממשיכים את החלום ואת הדרך לפגוש את הנשיא!”. אגב, עוד לפני המשחק ההיסטורי וההעפלה לשלב הבא ציינו בגדרה: “תשפשפו את העיניים, הבלתי יאומן קורה. מי חלם להגיע לרגע היסטורי זה? אנחנו בתוך חלום ומקווים גם להמשיך את החלום הזה עד הסוף!”.

המאמן טל הירשהורן נשמע עייף בערב שלישי אך מאוד מרוצה מהשבועיים האחרונים בהם הדריך את שחקניו בארבעה משחקים מותחים ומאתגרים. “אני שמח שאנחנו ממשיכים את החלום”, אמר, “אנחנו כבר מעבר להישג, אנחנו על החמצן של החמצן, מגיע כל הכבוד לשחקנים מפני שמאוד קשה לשחק שלישי שישי-שלישי שישי, לקבוצה בליגה ג’ ועוד משחקים שהם עם הארכה ופנדלים – בוודאי שזה לא פשוט. כרגע מה שחשוב הוא לחזור לקרקע ולהבין שיש לנו עקרון בליגה ביום שישי וזה המשחק הכי חשוב, הלחם שלנו”.

מה המטרות העונה?

“לעלות ליגה כמובן, להביא את גדרה לליגה ב’. גביע אחד כבר לקחנו, עכשיו צריך לשים צלחת מתחת שיהיה לגביע נוח”.

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן