news08.net/ads.txt

“אסור לעצור את הרכבת הדוהרת שיואל גמליאל מוביל”

1-ענת טל|111|נשים יואל

לדברי ענת טל, מספר 3 ברשימתו של ראש מועצת גדרה, יואל גמליאל, יש להמשיך לקדם את המושבה “עם הקהילה האיכותית והנהדרת שקיימת פה”. ארבע נשים נוספות ברשימת “בונים עתיד”: גילי אפטר אילון, נילי סמברג, הגר רומיאו ורוז בראונשטיין

ראש מועצת גדרה, יואל גמליאל דוגל באמנה לקידום שוויון מגדרי ברשויות המקומיות ואך התחייב להיות שותף לעקרון כי השתתפות שוויונית של נשים וגברים בהנהגת הרשות המקומית הינה מהערכים היסודיים של חברה דמוקרטית, מתוך הכרה בכך שייצוג מלא של נשים בשלטון הרשות המקומית, מהווה תנאי הכרחי וחיוני לשיפור חיי כלל תושבי ותושבות הרשות לרבות התפיסה כי רשות מקומית שבה מתקיים שוויון בין נשים וגברים בשלטון ובהנהלת העיר – הינה רשות המשרתת בצורה הטובה ביותר את כל תושביה – נשים וגברים, ילדים וילדות כאחד. גמליאל פעל לשיבוץ נשים במקומות ריאליים ברשימתו בבחירות הקרובות והציג רשימה שווה מגדרית, מתוך רצון לקדם ייצוג ראוי ושוויוני גם לנשים מקבוצות מגוונות באוכלוסייה בכל מוקדי קבלת ההחלטות ברשות המקומית, להציב לנגד עיניו את עקרון השוויון בין המינים בהמשך כהונתו ולפעול מתוך תפיסה הרואה בשוויון המגדרי כלי לשיפור ההתנהלות הכללית והחברתית של הרשות לרווחת כל תושביה ותושבותיה.

לראיה מציג גמליאל חמש נשים מובילות בתחומן בעשיריה הראשונה. ענת טל (50, אם לארבעה), מתגוררת בגדרה מזה 18 שנה. היא בעלת תואר ראשון בחינוך והוראה ותואר שני במנהל ציבורי. עד לשנת 2013 שירתה בצבא בחיל הלוגיסטיקה ועסקה בתפקידים שונים בנושאי רכש, ניהול, הדרכה ושירות לקוחות. כיום משמשת טל כיועצת לרשויות מקומיות ומשרדי ממשלה בתחום ההכנה לשעת חרום. על הצטרפותה לרשימה אמרה: “אסור לעצור את הרכבת הדוהרת שיואל מוביל. זוהי חובתנו להמשיך לקדם את המושבה המדהימה שלנו עם הקהילה האיכותית והנהדרת שקיימת בה ולתת לתושבים את איכות החיים המרבית. לתושבי גדרה מגיע הכי טוב והכי בטוח! כאמא לילדים הגדלים בגדרה חשוב לי להמשיך ולדאוג למען עתיד הדור הבא, ליצור עבורם מושבה מובילה מתפתחת ששמה את איכות החיים של התושב במרכז”.

לדברי גילי אפטר אילון (42, נשואה ואם לארבעה, מתגוררת בגדרה מזה כ-17 שנים), “היכרות אישית רבת שנים מלווה בעשייה ובתוצאותיה עם יואל גמליאל הובילה אותי להצטרף אליו למסע”. אפטר אילון מאיישת את חוליה מספר 5 בנבחרת של גמליאל. “אני מאמינה ביכולותיו של יואל יחד עם אנשי עשייה להמשיך ולמנף את גדרה כישוב חזק בעל עבר עם הסתכלות לעתיד. אני מאמינה, כי כיום לאחר מיצוב הישגיה של גדרה בתחום החינוך והתשתיות יש לדאוג לשאר התחומים”. אפטר אילון מוכרת מאוד במושבה. היא בעלת תואר בעבודה סוציאלית, בעלת עסק עצמאי בתחום הסטיילינג, הייתה פעילה בוועד השכונה הצבאית (מיום הקמת השכונה) שדאג לצרכי השכונה המתפתחת דאז אל מול כל הגורמים כולל עבודה שוטפת מול המועצה בתכנון ופיתוח השכונה. במהלך כל השנים לקחה חלק בוועדי הגנים והכיתות ואף בהנהגות ההורים הבית ספרית.

נילי סמברג (44, אם ל-3 בנות), מתגוררת בגדרה מזה כ-15 שנה. היא בעלת תואר ראשון ביחסים בינלאומיים ופילוסופיה ותואר שני במנהל עסקים. היא מאיישת את עמדה מספר 7 ברשימתו של גמליאל. “אני מאוד אוהבת את גדרה ואת הנעשה בה בתחומים השונים”, היא אומרת, “אני מצטרפת לעשיה בכדי להמשיך ולדאוג לפיתוחה ועתידה של המושבה והקהילה הנהדרת שחיה בה. כאמא לספורטאית מצטיינת אני רואה את ההתחדשות הנעשית בתחום הספורט, חשוב לי להמשיך לפתח את הספורט ואת אורח החיים הבריא בגדרה. בנוסף, אני רוצה לתרום מהידע המקצועי שלי וליצור בגדרה את מהפכת ‘עיר חכמה'”. את המקומות הבאים בהתאמה מאיישות הגר רומיאו ורוז בראונשטיין. לדברי רומיאו (33, נשואה ואם לשניים), המתגוררת בגדרה מזה שני עשורים, במהלכם צברה תואר בהצטיינות בעבודה סוציאלית, “כאמא צעירה, חשוב לי לעשות ולפעול למען קהילת ההורים הצעירים של גדרה ולמען גיוון והעשרת חיי התרבות והפנאי במושבה. יואל הצליח להפוך את גדרה מכפר קטן ולא מתוחזק למותג ברמה הארצית. מהפכת החינוך שהתחוללה בגדרה גורמת לי לרצות לגור פה ולגדל פה את ילדי”.

בראונשטיין (28, בעלת תואר ראשון בהצטיינות במדעי ההתנהגות) הנועלת את רשימת הנשים כמספר 9 בעשיריה של גמליאל סיכמה: “כילידת גדרה איני יכולה להתעלם מהמהפך שגדרה עברה בשנים האחרונות בהובלתו של יואל גמליאל. אני זוכרת את גדרה כמקום קטן ללא כבישים, ללא מדרכות, ללא פארקים ואפילו בלי בתי ספר וגנים. תוך פיתוח המושבה, שמר יואל גם על צביונה וגם על אופייה כקהילה חזקה ומגובשת – ועל כך אין עוררין”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן