news08.net/ads.txt

אפקון בנייה תובעת יותר מעשרה מיליון שקלים מ-ה.ל.ר, בטענה לחובות ונזקים בהקמת המוזיאון ליהדות תימן בעיר. עיריית רחובות: “התביעה טרם נתקבלה”

חברת אפקון בנייה הגישה תביעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב באמצעות עוה”ד רפאל יולזרי וחן אילוז-סולומון, בסך של עשרה מיליון שקלים וחצי נגד חברת ה.ל.ר (החברה לפיתוח רחובות), בטענה לחובות ונזקים שהצטברו לה בהקמת בית מורשת יהדות תימן ושבטי ישראל בשכונת שעריים.

בתביעה צוין כי אפקון שימשה הקבלן המבצע להקמת המוזאון ליהדות תימן כאשר החברה לפיתוח הייתה אחראית על תכנון הפרויקט, ניהולו והפיקוח עליו. לטענת אפקון, החברה לפיתוח נכשלה במשימותיה – ובכך גרמה לה נזקים כבדים, שכן הפרויקט נמשך 25 חודשים מעבר למתוכנן.

עוד בתביעה טוענת אפקון כי ה.ל.ר לא שילמה לאפקון את מלוא התמורה, כשחלק מן הסכומים שולמו באיחור של שנה, וחלקם לא שולמו עד כה. לדברי אפקון, ה.ל.ר מצויה בקשיים תזרימיים ותקציביים, ולכן לא יכולה לפרוע את החוב – זאת למרות שהמוזאון פועל כבר שלוש שנים ו-ה.ל.ר נהנית מההכנסות ממנו.

מעיריית רחובות נמסר בתגובה: “טרם התקבלה תביעה כמתואר. לכשתתקבל – נלמד אותה ונגיב בהתאם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן