news08.net/ads.txt

את הפרוייקט הזה אתם חייבים להכיר: האוטובוס המהלך של בית הספר “מעיין” ביבנה

“האוטובוס המהלך” הינו פרוייקט חינוכי חדש בבית הספר היסודי מעיין ביבנה. ביום שישי האחרון נערכה “הנסיעה” הראשונה בהשתתפות למעלה מ-100 תלמידים והורים.

האוטובוס המהלך של בית ספר מעיין-5 האוטובוס המהלך של בית ספר מעיין-4 האוטובוס המהלך של בית ספר מעיין-3 האוטובוס המהלך של בית ספר מעיין-2 האוטובוס המהלך של בית ספר מעיין-1. כחלק מפעילות מטה הבטיחות והזהירות בדרכים בעירייה לומדים ילדי העיר בצורה חוויתית את הכללים לזהירות בדרכים. בבית הספר מעיין ביבנה בניהולה של יעל דוד בשיתוף עם ועד ההורים, התקיימה ביום שישי האחרון פעילות האוטובוס המהלך בו הולכים התלמידים והוריהם בהתאם למסלול האוטובוס. הילדים וההורים צעדו בבוקר לכיוון בית הספר כאשר בכל תחנה בדרך מצטרפים עוד ועוד תלמידים: מרחוב האלון פינת הערבה, מהיכל התרבות דרך כיכר ז`בוטינסקי ומכיכר שדרות ירושלים דרך צומת רחוב הנורית.

“הליכה רגלית לבית הספר היא גם בריאה וגם בטיחותית ואנחנו שואפים לעודד את התלמידים וההורים לבחור בדרך הגעה חוויתית לבית הספר”, אמרה מנהלת ביה”ס. בבית הספר קיימו סביב המיזם פעילות חינוכית מקיפה שכללה מידע והסברה לתלמידים ולהורים על-ידי המחנכות, תחנות האיסוף ומסלולי ההליכה פורסמו להורים מראש ורישום התלמידים לתחנות האיסוף נעשה בהפסקות בסיוע של תלמידים מכיתות ג’-ו’.

“הליכה היא דבר פשוט וקל לביצוע, היא בטוחה ואינה מצריכה אימונים מוקדמים או תנאים מיוחדים. הדבר החשוב הוא ההתמדה והפיכת ההליכה להרגל”, אמר בני נסימי, מנהל מטה הבטיחות העירוני. בבית הספר מתכוונים להפוך את הפעילות למסורת וכבר מתכננים את הנסיעה הבאה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן