ב’אחוה’ מציעים לסטודנטים מהאזור להתחיל ללמוד כבר השנה!

חדשות 08 שפלה ודרום | סטודנטים שיירשמו בשבועות הקרובים יוכלו להתחיל את התואר הראשון שלהם כבר בסוף פברואר 2023

בימים אלה נפתחת ההרשמה לתואר ראשון רב תחומי במדעי החברה והרוח באקדמית אחוה שתאפשר לכם להתחיל ללמוד כבר בסמסטר הקרוב. היתרון הגדול: לימודי תואר ראשון מבלי לפספס שנה – לפרטים נוספים לחצו כאן

רציתם להירשם ללימודים אקדמיים כבר בשנה הנוכחית, אבל חשבתם שפספסתם את המועד? באקדמית אחוה פתחו בימים אלה את ההרשמה לתואר ראשון רב תחומי המדעי החברה והרוח מה שיאפשר לכם להתחיל ללמוד כבר בסמסטר הקרוב ויחסוך לכם את  ההמתנה לפתיחת שנת הלימודים הבאה.

תואר ראשון רב תחומי שמציעה האקדמית אחוה כולל תשע חטיבות אקדמיות, בהן חינוך, משאבי אנוש, תרבות, סוציולוגיה, קונפליקט וניהול משברים, ספרות עברית, פסיכולוגיה, סביבה וקיימות והיסטוריה. כאשר בסמסטר הקרוב יפתחו ארבע חטיבות: חינוך, משאבי אנוש, היסטוריה וסביבה וקיימות. עם סיום התוכנית, שנמשכת שלוש שנים, מקבלים הבוגרים תואר ראשון רב תחומי במדעי החברה והרוח, איתו יוכלו להמשיך ישירות למגוון תארים נוספים במכללה, כמו תואר שני ותעודת הוראה (M.Teach), תרבות עם ישראל, הסבת אקדמאים להוראה או להציע מועמדות לתואר שני בייעוץ חינוכי.

בוגרי ובוגרות התואר יוכלו גם להשתלב במגוון משרות ניהוליות במגזר הפרטי, הציבורי, במוסדות חברתיים, בארגונים ובחברות, ובתחומי משאבי אנוש וכוח אדם, הדרכה, אדמיניסטרציה, מסגרות חינוך בלתי פורמליות ותפקידים מנהלתיים באקדמיה.

“התוכנית לתואר ראשון רב תחומי מקנה לסטודנטים ידע רחב, כלים לניתוח ביקורתי וכישורים לצמיחה אישית, המאפשרים פיתוח קריירה והכנה לעולם התעסוקתי של זמננו”, אומרת ד”ר ענת פלדמן, סגנית ראש המחלקה ללימודים רב תחומיים באקדמית אחוה.

ד”ר פלדמן מסבירה כי התוכנית מתאימה לא רק לסטודנטים צעירים, אלא גם לכאלו העובדים במשרה מלאה או חלקית ולבעלי משפחות בשלב מאוחר יותר של חייהם, המבקשים להעשיר את עולמם ולרכוש תואר אקדמי. קהל יעד עיקרי של התוכנית הוא גילאי 30 פלוס, המבקשים לקבל הזדמנות שניה לרכוש השכלה גבוהה. “התוכנית מאפשרת לשלב רכישת השכלה אקדמית איכותית עם שגרת עבודה וחיי משפחה, כאשר הלימודים נמשכים שלוש שנים ב-3 סמסטרים בשנה, בהם הסטודנטים לומדים יומיים בשבוע בשעות אחר הצהריים וביום שישי. אנחנו מציעים אווירה סטודנטיאלית מכילה עם חווית לימודים מעצימה ומרתקת. כמו כן, אנחנו מעניקים לסטודנטים מעטפת של עזרה אישית באמצעות חונכים וסיוע לימודי. המרצים שלנו באים מעולמות ידע מגוונים וברמה אקדמית גבוהה ביותר”, מסכמת פלדמן.

באקדמית אחוה מדגישים כי סטודנטים שיירשמו בשבועות הקרובים יוכלו להתחיל את התואר הראשון שלהם כבר בסוף פברואר 2023.

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן