news08.net/ads.txt

באר יעקב: שלושה בתי ספר חדשים נולדו סמוך לפתיחת שנת הלימודים

באר יעקב, בראשות ניסים גוזלן, שמתפתחת עם השנים ובחינוך בפרט, דאגה גם השנה ליישם זאת ולהקים את שלושת בתי הספר שיהוו תוסף חשוב לתלמידים רבים ויתנו להורים רבים אפשרויות רבות. שלושת בתי הספר : אמירים, מונטסורי וממ”ד אילנות רשב”י  יחונכו החל ביום ראשון הקרוב של תחילת הלימודים ועוד מספר נושאים שיחלו בשנה הקרובה.

כמו כן, המועצה דאגה לטפל במספר נושאים נוספים, בינהם: יתווספו שני אוטובוסים לשעות הבוקר, שמירה בגני ילדים עם אינטרקום, שער נעול עם מצלמה, והוגדלו התקנים בשפ”ח ( שירות פסיכולוגי חינוכי) ל-15 פסיכולוגים אשר יתנו מענה נרחב לכל צרכי הקהילה.

בנוסף לכך, ובתוספת לשיטור העירוני הקיים, הקצתי ניידת מאוישת על ידי פקחית אשר הנה ייעודית לאבטחת גני ילדים בלבד. הניידת תסייר בקביעות בכל גני הילדים ותיתן מענה מיידי לכל בעיה.

בנושא התיכון- בניית שלב ג’ בתיכון הסתיימה. שלב זה כולל מעבדות מאובזרות וחדישות, ספרייה רחבת ידיים וחדרי הנהלה. גם המבנה הכחול חובר לחשמל ויהיה פעיל מיום א’ עם 10 כתות ז’.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן