יוסי זוזוט וחניכיו יכולים לשחרר אנחת רווחה לאחר שהעפילו היום (שני) לשלב הבא בגביע המדינה עם ניצחון 2-1 על הפועל ירוחם.

התוכניות של זוזוט השתבשו כאשר בדקה ה-33, החלוץ המוכשר, מושיקו אביטן נשלח במסירת עומק מצוינת, היתל ללא כל בעיה בבלמים וגלגל את הכדור פנימה. ככל שהדקות נקפו, יבנה החלה ללחוץ על הדוושה ובמחצית השנייה זה השתלם – דקה ה-86 יבנה סחטה פנדל, חליפה ניגש לנקודה הלבנה ובלי בעיה קבע 1-1. המהפך הושלם בדקה ה-96 משער של אלירן שמש. יבנה עולה לשלב הבא בגביע המדינה.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








