news08.net/ads.txt

בהלה ברשת | הפוסט שתפס תאוצה: “זהירות, ספריי שלג” – ילד בן 10 נפגע במהלך העצמאות ואושפז עם כוויות קשות בשתי העיניים, פצעים חמורים בקרנית ובצקות

“אני מתפנה עכשיו לכתוב על הזוועה שעברנו מערב יום העצמאות, זה אולי יהיה ארוך אבל שווה לכם לקרוא עד הסוף, תאמינו לי..”, במילים הללו פתחה מיטל פרנס את הפוסט שלה אודות האירוע שחוותה ביום ההולדת ה-71 של המדינה עם בנה בן ה-10 ולאחר ששוחררו היום (שלישי) מבית החולים.

“בדיוק כמו רבים מכם גם אנחנו רכשנו לבנים שלנו ספריי שלג ביום העצמאות. כולנו יודעים שזה עלול להיות קצת מסוכן (בדגש על קצת) והאחראים בינינו דאגו לצייד אותם בהנחיות מפורשות לגבי איפה מותר ואיפה אסור להתיז את הרעל הזה אבל לרגע לא חשבנו שזה עלול להיגמר ככה. הבן שלנו חזר הביתה בערב יום העצמאות ולא חלפו הרבה דקות עד שהחל להתלונן על צריבה בעיניים. בהתחלה חשבנו שזה שום דבר וקצת קומפרסים וזה יעבור רק שעם כל דקה שעברה המצב החמיר והקצין עד שתוך חצי שעה אילי כבר היה פה בצרחות אימה, לא מסוגל לפקוח עיניים או לסבול אפילו מעט אור.

“ב-12:30 כבר הגענו למיון וחשכו עיננו (תרתי משמע), אילי אובחן עם כוויות קשות בשתי העיניים, פצעים חמורים בקרנית ובצקות. את מסכת העינויים שעבר (מסתבר שהקרנית הוא האיבר עם הכי הרבה עצבים בגוף) לא אוכל לעולם להעביר לכם במילים. לא מאחלת לשום הורה בחיים לראות ככה את הילד שלו, בחיים!!! זו טראומה שאנחנו והוא לא נשכח לעולם! היום אני מתפנה לכתוב כי בשעה טובה חזרנו הביתה אחה”צ, אילי מרגיש הרבה יותר טוב והעיניים שלו משתפרות מיום ליום אם כי עדיין לא יצאנו מכלל סכנה.
אני כותבת לכם כי אני מקווה ומתפללת שהוא יהיה האחרון שיסבול את התופת הזו. להילחם במי שמוכר את זה? אני לא מבטיחה שאצליח, אבל פה נכנסת האחריות ההורית שלנו, ההסברה, הטלת הוטו, הסמכות ההורית שתפקידה לשמור על הילדים שלנו ועל הילדים בכלל.

“אנחנו נעשה כל שביכולתנו להבטיח שבשנים הבאות לא רק שיהיה אסור להכניס למתחם את הזוועה הזו אלא שגם כל מה שמתרחש מחוץ למתחם יאסר בכל תוקף. אבל אני שוב חוזרת, זו אחריות קודם כל שלנו ההורים, הסכנות תמיד יהיו שם. אז תספרו לילדים שלכם על אילי, תזהירו אותם, תדאגו שזה יהיה משהו שהם לא ישכחו. עם כל הכאב והפחד והתופת שעברנו זה יגמר בטוב ואילי יחזור לראות ולהרגיש טוב. יש לו עוד דרך לשם אבל זה יקרה. ואתם? תבטיחו לי שתעשו הכל כדי שזה ימנע כדי ששום ילד לא יגיע למיון במקום ליהנות ולשמוח. תפיצו את הסיפור הזה, תפיצו את הפוסט, תספרו זה שווה כל ילד שינצל מהזוועה הזו, תאמינו לי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן