ביקורופא ומרפאת מיראז’ משיקות מוקד רפואי לחיילים בדימונה

חייל צה”ל ייהנו משירותי בריאות מתקדמים ומטיפול של מיטבי הרופאים, בשעות בהן מרפאות הצבא סגורות.

ביקורופא תחל לתת שירות לחיילים במסגרת שיתוף פעולה עם מרפאת מיראז’ בדימונה – 

המוקד של ביקורופא במרפאת מיראז’ פתוח לכלל חיילי צה”ל

 המוקד כולל חדרי רופא, חדרי אחיות מרווחים ומגוון רחב של טיפולים במקום, חדר רנטגן מתקדם, מענה אורתופדי ושירותי מעבדה

המוקד הרפואי מחובר למערכת זימון התורים הדיגיטלית של הרשת ויעניק מענה לחיילי צה”ל

המוקד במרפאת מיראז’ יושב בשד’ הרצל 233 בדימונה ומאפשר נגישות מרבית לתושבי העיר והאזור ומציע שירותי רפואה דחופה בשעות אחה”צ הערב והלילה בכל ימות השבוע, כולל שבתות וחגים. בנוסף, יינתנו במוקד שירותי מעבדה, משטח גרון מהיר, בדיקות סוכר, בדיקות א.ק.ג, עירוי נוזלים, גיבוס ותפירה.

רנית רנד סרוקה, מנכ”לית ביקורופא מסרה: “שיתוף הפעולה המיטבי עם מרפאת מיראז’ מאפשר  מעתה לחיילי דימונה והסביבה לקבל שירותי רפואה דחופה, מהמתקדמים והטובים בישראל, תוך שימת דגש על חווית שירות ייחודית. הסניף במרפאת מיראז’ מהווה חלופה חשובה וחיונית כאשר מרפאות הבסיסים סגורות. המוקד הרפואי במרפאת מיראז’ מציע את מירב הנוחות לצד טכנולוגיה מתקדמת לטובת החיילים. המוקד תומך במערכת זימון התורים שמוכיחה את עצמה בכל מרפאות הרשת”.

חברת ביקורופא תעניק שירות לחיילי וחיילי צה”ל במרפאת מיראז  בשדרות הרצל 233 בדימונה, שיהווה את המוקד המרכזי עבור חיילי העיר והסביבה. המרפאה החדשה תכלול את מיטב הטכנולוגיה והשירותים, תספק שירותי רפואה דחופה לחיילים ותתפרס על שטח של כ- 750 מ”ר.

חייל צה”ל ייהנו משירותי בריאות מתקדמים ומטיפול של מיטבי הרופאים, בשעות בהן מרפאות הצבא סגורות. הצוות הרפואי במוקד יכלול את רופאי הרשת ,אחיות מוסמכות ומזכירות רפואיות. כמו כן, במוקד יתבצעו בדיקות מעבדה מתקדמות עם תשובות במקום – בדיקות דם ושתן בדיקות א.ק.ג עם פענוח של רופאים מומחים, בדיקת סוכר, מתן טיפול אינהלציה, טיפול תרופתי ל-24 שעות ועוד. הצוות הרפואי יבצע בין היתר חבישת פצעים, הדבקות ותפירות של חתכים, מתן עירויים לווריד ועוד.

שעות פתיחת המוקד (קבלת חיילים): ימים א’ -ה’ 19:00-24:00, ימי ו’ וערבי חג – 09:00-24:00, שבתות וחגים – 9:00-24:00

ראש עיריית דימונה בני ביטון:

“יום היסטורי לחיילים ולחיילות של דימונה! חנכנו בעיר האהובה שלנו את שירות ביקורופא משרתי צבא ההגנה לישראל. הצעירים והצעירות המופלאים שלנו, ששומרים על הבית, לא יצטרכו עוד לצאת מדימונה בשביל לבקר אצל הרופא, לקבל גימ״לים או אישורים. אני מודה מכל הלב למנכ״לית ביקורופא רנית רנד סרוקה, ד”ר יניב אלזם רע”ן שר”פ וד”ר שי ורצברגר מחיל הרפואה, על שיתוף פעולה פורה ומיטבי, למנכ״ל הקפ״ד אבי היקלי וליועץ ראש העיר לרפואה הפרופ׳ גידי סהר על הובלת המהלך שיחסוך לחיילים והוריהם הרבה זמן, תחושת סירבול וכסף! נמשיך להיות כאן עבור צעירי העיר – כי הם העתיד של כולנו!”

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, מצפה רמון וים המלח בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ראשית: pfreepik | סיון פרג'

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן