news08.net/ads.txt

ביקורת מסעדות: ג’פניקה, אילת | מלא, “אבל אם לא הקורונה היה פה מפורק”

אתחיל מהסוף: בג’פניקה שבטיילת מלון דן שומרים על נהלי התו הסגול – בודקים חום בכניסה, מקפידים על כניסה במסכות פנים ומשתדלים לשמור גם על המרחק. בימים שבהם נגיף הקורונה זועק שהוא עוד כאן, כנראה שאפילו אני וחבריי לערב הזה, מסתכלים על הפרטים הקטנים והסופר חשובים.

הגענו בסביבות השעה שמונה בערב. שלושה סועדים בסך הכל, יפעת ופיני – בני זוג מאילת (לקוחות קבועים במקום) ואני – אורחת. המקום היה מלא יחסית, גם בפנים וגם בחוץ. “ואם לא הקורונה – היה פה מפורק”, אמרו השותפים שלי לסעודה. בניגוד לביקורים קודמות החליטו השניים – הפעם, לגוון ולשנות. לפני הכל הגבר שבחבורה, פיני, הזמין את החמוצים היפניים (“בכל ארוחה כאן אני לא מוותר על מנת הפתיחה הזו”) – והוא בהחלט צודק, המנה הכוללת כרוב, גזר, מלפפון, פלפלים וצנון בקישוט שומשום קלוי – מענגת את החך ומתאימה לסיפתח מוצלח של הארוחה. הוספנו ג’פנקו לנשנוש – רול הבית של הג’פניקה והתענגנו על כל יחידה.

למנות העיקריות בחרה יפעת באופציה הטבעונית, פאד סיו ירקות (אטריות אורז מוקפצות בצ’ילי וסויה תאילנדית כהה עם ברוקולי, פטריות שמפניון, פלפלים, בצל ירוק וקישוט כוסברה). המנה הייתה טובה, לדבריה, אך את כמות עלי הכוסברה, אפשר היה לצמצם.

לאחר שתהה לפשר טעמו של חלב הקוקוס, פיני בחר במנה הפיקנטית, צ’אנג מאי בקר (אטריות אודון מוקפצות בקארי אדום וחלב קוקוס עם פטריות שמפניון, פלפלים, בצל ירוק וקישוט כוסברה ובוטנים קלויים). אמנם הוא טרף את המנה אבל הודה שישנן מנות טובות יותר.

אני הלכתי על בטוח: פאד תאי ירקות (אטריות אורז מוקפצות בצ’ילי וסויה מתוקה עם ביצה, כרוב, גזר, נבטים ובצל ירוק וקישוט של פלח לימון, כוסברה ובוטנים קלויים). הטעם משובח, המנה טובה מאוד.
מנה אחרונה? אומרים שלקינוח יש קיבה נפרדת. אז זהו, שלא. לאף אחד מאיתנו לא באמת היה מקום לקינוח, ובוודאי שלא קיבה נפרדת. אז על הקינוח ויתרנו למרות שיכולנו לקבלו בנקודות. נו, תמיד יש את הפעם הבאה.
סליחה, מלצר? השירות לו זכינו בג’פניקה היה פשוט נפלא, דוז פואה בסולם הביקורות שלנו. החבר’ה הצעירים היו ראויים לכל שקל בטיפ שהותרנו. שירתו אותנו מספר מלצרים מהמסעדה האסייאתית ונהנינו מהאווירה שבמקום. בעלי המקום יכולים לישון בשקט: הניהול מצוין, השירות מתוקתק והרצפה נקיה.

כמה ג’ובות? 3 זירו בבקבוקי זכוכית (12 ש”ח כ”א), חמוצים יפניים (16 ש”ח), ג’פנקו (36 ש”ח), צ’אנג מאי בקר (54 ש”ח), פאד סיו יו ירקות (44 ש”ח) ופאד תאי ירקות (41 ש”ח). עשרה אחוז הנחה לתושב אילת בהצגת כרטיס תושב העיר. בסה”כ: 204.30 ש”ל לשלושתנו. סכום סביר בהחלט לארוחת ערב.

שורה תחתונה: פייר? היה ממש אחלה. הגענו רעבים ויצאנו מסופקים עם ההחלטה להגיע שוב.

רוצים גם? (כולל משלוח עד הבית) – לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן