בית החולים שערי צדק בירושלים מתמגן לחירום

בית החולים מרחיב את שטחי המיגון בכדי לתת מענה רחב ככל שניתן למטופלים ולאפשר את המשך הפעילות בכל מצב

חברת אורטק מערכות מיגון השלימה עבודות מיגון במלר”ד (מיון) המרכז רפואי שערי צדק בירושלים

שיטה פורצת דרך של חברת אורטק למיגון חדרים קיימים לחירום במקום שלא ניתן לבנות ממ”ד ללא שינוי המבנה

חברת אורטק מערכות מיגון סיימה לאחרונה עבודות למיגון חלקו הצפוני של מלר”ד (מיון) המרכז הרפואי שערי צדק בירושלים.

במסגרת העבודות הוקם קיר בן 30 מטר ותקרה בת 17 מטר בשטח של כ-200 מ”ר, ומוגן באמצעות לוחות כפולים בשל דרישות המיגון של המרכז הרפואי ומערכת הביטחון.

מנהל פרויקטים בשערי צדק, אסף קפאח:

“אנו מרחיבים כל העת את שטחי המיגון בשערי צדק במטרה לתת מענה רחב ככל שניתן למטופלים ולאפשר את המשך הפעילות בכל מצב. הפתרון המיגוני של חברת אורטק סייע לנו להתקין מיגון תקני במהירות כמענה לצרכי בית החולים”.

רן נאור מנכל אורטק מערכות מיגון:

“פתרון המיגון של אורטק למיגון חדרים קיימים מאושר פיקוד העורף ומאפשר למגן חדרים קיימים במהירות בימים בודדים. תהליך המיגון כולל חיפוי ועיגון של קירות החדר בפאנלים ייחודיים מחומרים מרוכבים בעובי 8 מ”מ בלבד, החלפת הפתחים הקיימים בדלתות ובחלונות ממוגנים תקניים והעתקה מהירה של תשתיות החשמל, התקשורת ומיזוג האוויר. המיגון המבוצע בפנים החדר בלבד, אינו דורש היתרים. תהליך ההתקנה מבוסס על טכנולוגיה וחומרים מתקדמים, אורך כשבוע ימים בלבד כולל גמר. התוצאה היא חדר מחודש, ממוגן ובטוח, המספק הגנה במגוון מצבי חירום. בזכות פתרון המיגון שלנו אנו יכולים לתת מענה מהיר לכל גוף ושמחים שבתוך מספר שבועות השלמנו את העבודות בשערי צדק לטובת בית החולים והמטופלים”.

אודות אורטק

אורטק (מ-2007) פועלת למיגון והקשחה של מבנים קיימים או ניידים כדי לשמור על רציפות עסקית ותפקודית, בשגרה ובחירום. בנוסף, מספקת דו”חות שרידות וניסויי שטח, כדי להבטיח מענה מקיף לכל צורך ותובנות מקצועיות התומכות בתהליכי קבלת ההחלטות.  בין לקוחותיה נמנים גופים ממשלתיים, ארגונים צבאיים, חברות מסחר ותעשיה ולקוחות פרטיים, ברחבי העולם. החברה ממוקמת בקיבוץ כרמיה בעוטף עזה, ומונה 25 עובדים בניהולו של רן נאור, מנכ”ל ובעלים.

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – נדל”ן, כלכלה, הייטק ועסקים לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן