news08.net/ads.txt

בית המשפט לענייני משפחה קבע: לא נפגשים עם האבא – לא יקבלו מזונות

בית משפט לענייני משפחה קבע כי אב ישלם את מזונות שני ילדיו, קטינים בני 16 ו-17 לחשבונות על שמם בתנאי שהם יואילו לבקר אותו לפחות פעמיים בחודש. האם – שניסתה לגבות את המזונות מהמוסד לביטוח לאומי – נאלצה להשיב את הכספים לידי האב עד שילדיו יואילו להיות בקשר עימו. כך למעשה הבהיר בית המשפט כי אבא הוא לא רק כספומט!

מדובר בבני זוג אשר להם שני ילדים משותפים. לאורך השנים האם הפצירה בילדים כי היה ויהיו בקשר עם אביהם הם יסולקו מהבית. האב לא אמר נואש ועשה כל שביכולתו על מנת להתקרב לילדיו אולם האם סיכלה פעם אחר פעם קשר עם הילדים. האב הגיע לפתחו של בית המשפט לענייני משפחה על מנת לחדש את הקשר בינו לבין ילדיו. השופט אשר שמע כי גם שעה שהאב ישב שבעה על מות אביו לא טרחו ילדיו לבקרו, הודיע כי עסקינן בשני ילדים בוגרים ועליהם להבין כי אבא הוא לא כספומט ועל כן, ככל שהם סבורים כי עליו לממן את צרכיהם יואילו לחדש עימו את הקשר.

לימים האם אף ניסתה לעקוף את פסק הדין ולגבות את המזונות באמצעות מוסד הביטוח הלאומי אולם בית המשפט הבהיר כי החלטתו הייתה ברורה ולא ישולמו כל מזונות כל עוד אין קשר בין האב לבין ילדיו. כעת, לאחר מתן החלטה כה אמיצה זכה האב להיפגש עם בנו לאחר שנים של נתק.

לדברי עורכת הדין שירה קופמן, המייצגת את האב: “ילדים זקוקים לשני ההורים בחייהם וזהו תפקידנו כעורכי דין וכהורים – לעשות ככל יכולתנו על מנת לשמר את זכותם של ילדים לגדול כששני ההורים חלק מחייהם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן