בית הספר אורט ע”ש נעמי שמר בגן יבנה השתתף במפגש ארצי לסיכום תהליך הטמעת שיטת המיינדפולנס

בשבוע שעבר, התקיים מפגש חגיגי בו נפגשו כל בתי הספר אשר סיימו תהליך תלת שנתי להטמעת שיטת המיינדפולנס. אחד מבתי הספר הללו היה אורט ע״ש נעמי שמר. מיינדפולנס, הנה גישה אשר שמה במרכז את החוויה של הרגע הזה באופן מכוון ולא שיפוטי. טיפוח גישה זו אצל התלמידים והתלמידות מאפשרת הבנה טובה יותר את העצמי, חושפת מיומנויות אשר עוזרות להרגעה, פיתוח וויסות רגשי ואמפתיה.

במהלך התהליך,  הטמיע בית הספר תרגולי מדיטציה ותרגולים לא פורמליים,  הכוללים משחק ושיח. בנוסף,התמחה צוות בית הספר בהוראה קשובה. התוכנית היא שיתוף פעולה בין המרכז הבינתחומי בהרצליה לבית הספר והוא כלל ליווי צמוד, הכשרה של צוות מוביל והכשרה של צוות בית הספר. במפגש אורט ע״ש נעמי שמר הציג את התוצרים שהצטברו במהלך שלוש השנים וכללו: עיצוב הכולל מיומנויות מיינדפולנסיות, הטמעה בשיעורים ובישיבות הצוות של תרגול מדיטציה, פתיחת בוקר עם שיר בהקשבה, משחקים ופעילויות מיינדפולנס וכו׳.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן