news08.net/ads.txt

בית משפט בלוד: הנהגת ההורים משכה את העתירה נגד חוויות; נציג הרשת התחייב לשקיפות מלאה כלפי ההורים

ילדים

הבוקר (שני) נדונה בביהמ”ש לעניינים מנהליים בלוד העתירה שהגיש מיקי מרקוביץ’, חבר הנהגת ההורים העירונית נגד עיריית רחובות ורשת חוויות בדרישה לשקיפות וקבלת נתונים מלאים בכל הנוגע לשימוש בכספי ההורים בגני הילדים הנגבים ע”י רשת חוויות עבור ביטוח אישי, חוג ריתמוסיקה והצגות (תשלומי ההורים).

את העותר ייצגה בביהמ”ש בהתנדבות עו”ד דיאנה קורזינר עמירה, גם היא חברת ההנהגה העירונית. במסגרת העתירה ובדיון שהתקיים היום, חזר העותר על בקשתו, בשם הנהגת ההורים העירונית, לקבל מחוויות את פירוט הפעילויות שנערכו במסגרת התל”ן בשנת 2018 וכן את סך ההוצאות ושכר המורים בקשר עם פעילויות אלה, ללא פרטים מזהים. לגבי שנת הלימודים 2019-2020 התבקשת פירוט גבייה, פעילויות והוצאות לכל גן וכן פירוט ההוצאות הכלליות.

דני, חשב רשת חוויות התחייב להעביר את המידע המבוקש בתוך פרק זמן סביר ובהתחשב במצב ועל בסיס התחייבות זו הסכים העותר למשוך את העתירה, מבלי לפגוע בזכותו להגיש אותה שוב, ככל שיהיה בכך צורך. מהנהגת ההורים העירונית נמסר כי תמשיך לעקוב ולדרוש את קבלת מלוא המידע, עד למצב של שקיפות כספית מלאה מול ההורים.

העותר מיקי מרקוביץ’, חבר הנהגת ההורים העירונית: “אני שמח שהגענו לסכמה על העברת הנתונים הנוגעים לשימוש בכספי ההורים שנגבים על ידי רשת חוויות, שקיפות בכספי ההורים הינה אבן דרך משמעותית בהתנהלות אל מול הורי העיר. כולי תקווה כי הנתונים ימסרו בהקדם”.

ב”כ העותר, עו”ד דיאנה קורזינר עמירה, חברת הנהגת ההורים העירונית: “אנחנו שמחים שביהמ״ש ראה איתנו עין בעין כי על הרשות לנהוג כלפי ההורים בשקיפות, בייחוד כאשר מדובר בכספי ההורים. אנו מברכים את רשת חוויות שהסכימו לשתף פעולה ולגלות את נתוני התל״ן כפי שהתבקשו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן