news08.net/ads.txt

בכיר מהתקשורת, בעליו של עיתון היוצא לאור בקרב המגזר הדתי, נחקר במשטרה | כל הפרטים בפנים

מי אמר שהתקשורת חסינה מחקירות? ל”חדשות אפס שמונה” ידוע כי בכיר בעולם התקשורת באזורי השפלה, הדרום והמרכז, המעורה היטב בתחום, נחקר לפני ימים ספורים בחשד שהעלים עיתונים של מתחרה.

על פי החשד, ומפרטי החקירה, ידוע כי לאחר שהונחו אריזות של עיתונים הפונים אל המגזר הדתי-חרדי, החליט החשוד אשר פונה בכלי התקשורת שלו לקהל דומה, לאסוף את אותם העיתונים אל הג’יפ שלו, מבלי שתהיה אפשרות לציבור הרחב להגיע אל העיתונים ובדרך זו לפגוע בעיתון ובמפרסמים בו.

אלא שלרוע מזלו, הוא תועד בשעת מעשה – ולא פעם. לפיכך, משהוכיחו כי כך פועל אדם המעורה בתחום כל כך הרבה שנים בכדי שאף אחד לא יפריע לו, החליטו בעלי העיתון אשר נפגעו מגניבת העיתונים, להגיש כנגדו תלונה במשטרה. החשוד אשר זומן לחקירה סיפר כי “מדובר בעיתונים שמונחים על הקרקע וניתן לקחתם חינם, לקחתי את העיתונים לשימוש אישי ולאנשים נוספים, לא עברתי על החוק ולא עשיתי שום עבירה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן