news08.net/ads.txt

במהלכו של סיבוב הופעות ברחבי הארץ, חברי ההרכב “הכוונות” מגיעים לראשונה להופעה בדבלין הרחובותי

מפגש חברים עם כמה גיטרות בקיץ שעבר ברחובות, הוליד בלי להתכוון את להקת הכוונות. בבסיסה של הלהקה ישנה חברות רבת שנים, שהפכה לחיבור מוסיקלי משותף ומיוחד. לאחר שנים של עשייה מוזיקלית בנפרד, כאשר כל אחד מחברי הלהקה מגיע מסיפור אחר, מצאו השירים של חברי ההרכב בית משותף. ההרכב החל לעבוד על אלבום הבכורה שכולל יצירות אישיות ומרגשות, אשר עובדו יחד לכדי אלבום ישראלי עכשווי. שילוב של רוק ונגיעות אתנית שיוצרות סגנון מוסיקלי ישראלי וייחודי במגוון קולות.

בימים אלה משחרר ההרכב את הסינגל השני שלו “מהמר”, אשר מדבר על נקודת זמן בחייו של אדם בו הוא מחליט להמר על עצמו וללכת עם החלומות. חברי הלהקה: אילן הרץ, גר במושב גיבתון, מטפל באנשים בעלי מוגבלויות ויוצר מוסיקה שנים רבות. יאיר עזר מרחובות, חבר לשעבר בלהקת הכוכב הלבן , עבד עם אומנים שונים כמו: ברי סחרוף, שי צברי ועוד. יאיר כותב ומלחין שירים לאומנים רבים, בינהם את השירים “כל המילים” של לירן דנינו, ו”מילים של רוח” של גד אלבז.

בן-לי מוניס מראשון לציון, חזר ארצה לאחר שנים בגרמניה, בהן ניגן בהרכבים מקומיים וליווה בארץ אומנים שונים כנגן קלידים וגיטרה. עופר שריקי מקיבוץ חולדה. עופר הוא מוזיקאי רב פעלים. הוא הוציא את אלבום הסולו שלו ומתוכו את הלהיט מז”פ שנוגן בכל תחנות הרדיו. בנוסף, ניצח עופר על התזמורת האנדלוסית וניגן באלבומים של עידן רייכל, בית הבובות ועוד. היום, בין שלל עיסוקיו, הוא יוצר מוסיקה לסדרות טלויזיה בינהן “שנות השמונים” המצליחה. חן יאיר מראשון לציון, היא מתופפת צעירה וכשרונית, חברת להקת “Shoog” אשר מוציאה את אלבומה הראשון בימים אלו.

“הכוונות”
דבלין רחובות
יום רביעי 11.09.2019
בשעה 22:00

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן